Hop til indhold

24-årige Line stiller igen sine huller til rådighed i Video6's dark room. Send personlig besked og få oplyst det præcise tidspunkt. Skriv din alder i beskeden.

Featured Replies

Skrevet

24-årige Line stiller igen sine huller til rådighed i Video6's dark room. Send personlig besked og få oplyst det præcise tidspunkt. Skriv din alder i beskeden.

Event: Video6 Dark Room

Hvor: Video6, Fyensgade 62, 9000, Aalborg

Hvornår: Søndag d. 06.02.22 kl. ??

Pris: 90 kr. for entré til kælderen

Hvad skal der ske: Når Line har fået sat sig på briksen inde i dark roomet, er der frit lejde til at befamle, kysse og bolle hendes huller. Der skal bruges gummi ved samleje, som du selv medbringer.

Sprøjt hende i munden, så hun kan sluge.

Hun vil muligvis have et par djælvehorn på, der lyser svagt rødt, så I kan se, hvor hun er.

Krav til dig: 35 år eller ældre, tålmodig, velsoigneret, heteroseksuel renlig, rask, ordentlig og kan levere en stiv pik. Vigtigt du tænder på gangbangs og er indstillet på, at der er mange mænd om hende.

Om Line: 24 år, studerende, dansk, brunette, høj, kvindelige former, naboens datter, underdanig, submissiv.

Udmelding: I tilfælde af aflysning skriver vi det her senest to timer før start. Er der intet nyt, så kommer vi som aftalt.

2.JPG

4.JPG

Skrevet

Set up-et er så fristende.
En ung, høj dansk studine, der både er submissiv og som kan lide at optræde som naboens datter.
Der er fuld gevinst på alle hylder.
Og man kan sprøjte hende i munden.
Jeg er over 35, tålmodig, heteroseksuel og ordentlig.
Men turen fra Svendborg til Aalborg og tilbage igen på en søndag sætter desværre ens stopper for mine forhåbninger om at deltage i dette spændende arrangement.

Skrevet

image.thumb.png.8038672bcbecdd41af2c97946ce357a5.png

To timer og fyrre minutter vil med min forsigtige kørsel (inklusive tissepauser og en sandwich undervejs) nok ende med tre-og-en halv time på landevejen.
Og det skal man så gange med to.
Men en dag vil jeg tage mig sammen.
For jeg vil gerne deltage i et af Lines arrangementer.

Skrevet

Det kan ikke svare sig, at tilmelde sig for de aflyser næsten altid.

Skrevet
Stenbuk50 skrev, for 54 minutter siden:

Ved du hvordan man tilmelder sig?

det letteste er vel at skrive til profilen. ellers send en e-mail. den står også på profilen: [email protected]

Redigeret af Lonewolf
+n

Skrevet

Er der nogle der har deltaget i dag??

Skrevet

Tak til alle fremmødte ;)

• 4 months later...
Skrevet

hej Guest  hvornår laver i det frække setup igen i den bio i Aalborg med din kvinde ?

Vil meget gerne deltage 

den frække modne mand

Skrevet
grå skrev, for 13 minutter siden:

hej Guest  hvornår laver i det frække setup igen i den bio i Aalborg med din kvinde ?

Vil meget gerne deltage 

den frække modne mand

Du ved godt at "Guest" betyder at brugeren er blevet slettet?

Skrevet
grå skrev, den 5.7.2022 at 11:19:

Vil meget gerne deltage 

den frække modne mand

Desværre er de flyttet til København- så vi skal nok ikke forvente sådanne oplevelser her i Aalborg mere 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.