Hop til indhold

Anna i odense

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Hun holder ikke hvad hun lover 

Skrevet

Det er sgu en lidt tynd "anmeldelse". Skriv da hvad du har oplevet, i stedet for en gætteleg.

Skrevet
  • Author
Pophair skrev, for 56 minutter siden:

Det er sgu en lidt tynd "anmeldelse". Skriv da hvad du har oplevet, i stedet for en gætteleg.

Det ikke en gætte.. Har bare oplevet at hun bare er useriøse og holder ikke hvad hun lover om du vil besøge hende eller ej det jo dit valg 

Skrevet

Jeg har besøgt hende 2 gange og jeg ikk haft nogle problemer med hende ? Jeg synes hun er en dejlig ung tøs 

Skrevet
  • Author
Badboyfyn skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har besøgt hende 2 gange og jeg ikk haft nogle problemer med hende ? Jeg synes hun er en dejlig ung tøs 

Tillykke med det 

Skrevet
Joan skrev, for 7 timer siden:

Det ikke en gætte.. Har bare oplevet at hun bare er useriøse og holder ikke hvad hun lover om du vil besøge hende eller ej det jo dit valg 

Ok, du er åbenbart utilfreds over et eller andet vi ikke skal vide, måske er det for pinligt at skrive.

Men good luck herinde med din indstilling til tingene.

Jeg vil ikke læse mere fra din hånd, ej hjælpe dig

Skrevet
Joan skrev, den 3.2.2022 at 14:36:

https://annoncelight.dk/showad/282285

Hende vil jeg ikke anbefale useriøse 

Jeg har besøgt Anna på et tidligere tidspunkt for alt for mange måneder siden, men har ikke oplevet hende som useriøs. Ung og dengang nok lidt naiv, men en sød og sprød trunte.

Skrevet

Uddyb hvorfor du mener hun er useriøst. Hvad er historien bag din udsagn? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.