Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde et lille nytårs fortsæt om, at holde lidt igen i det nye år og blive hjemme og lave regnskaber og passe arbejdet, men sådan gik det ikke helt i januar. Jeg fik mulighed for at besøge Tina Thai igen på hendes nye sted i Vanløse. Som sædvanlig god og præcis kommunikation om tid og og adresse. Denne gang fik jeg en aftale på 15 min med et vidunderligt blowjob udført til perfektion. Jeg spurgte, om jeg bare kunne beholde tøjet på og tage den frem stående med Tina på knæ foran. Inden havde jeg lige fikset rengøringen en ekstra gang. Øjenkontakt, dybt, varieret og så gik det som det skulle. Tina fortalte mig at den måde at gøre det på, var ikke noget hun havde prøvet, meen mon ikke andre har haft den samme ide med tøjet på.... Et par dage efter fik jeg igen en aftale igennem Tina med Nanna. En lørdag formiddag, første kunde og dejligt gensyn med Nanna som jeg har set en gang før. To timer denne gang, ikke noget med quickie... Nanna er af udseende let erotisk buttet, har et kønt ansigt, en sensuel mund, har store bryster og pæne ben og fødder. Hun er en af de mest givende jeg har prøvet indtil nu, endnu mere end Rita som jeg har besøgt en del gange. Nanna er kærlig, kysser godt og og er utrolig indlevende. For mig var de to timer en gfe oplevelse. Blowjob, on og off, berørings venlig overalt også intimt begge steder. En super god sexet oplevelse med tid til snak og pauser ind imellem. Og tilsidst besluttede hun så for, at nu skulle det være og så fik jeg et håndjob som var perfekt udført. Og jeg er normalt ikke til håndjobs, men her overgik det hvad jeg forventede. Jeg glemte helt, omkring Tina Thai, at hun i forbindelse med blowjobbet og så hjalp til med hånden. Så tænkte jeg at jeg kom til at spilde lidt på hendes tøj (hun var også påklædt som mig), og så kom der en gave til mig iform af, at hun krængede sin trøje af , og to dejlige berørings venlige bryster kom til syne.

Redigeret af charlieCarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
hunk skrev, for 3 timer siden:

Link?

Hej CharlieCarlo

1000 tal for en yderst dejlig beskrivelse af Tina Thai og Nanna. Har læst et par andre beskrivelser af deres besøg hos TinaThai og skal da love for at de er positive og til den store Guldmedalje. Synes når man ser på deres profil at begge de kvinder ser super dejlige - søde men bestemt også frække ud
Så med de frække oplevelser medlemmerne herinde beskriver kunne det bestemt godt lokke en “ ældre fynbo “ til staden for at aflægge et besøg. De lyder bestemt meget fristende på hver deres måde

God dag til alle

FynboM62

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom tråden her ikke har været aktiv for nylig, vil jeg lige give min anmeldelse af Nanna... - jeg har besøgt hende regelmæssigt det sidste ½ års tid, og er endnu ikke gået skuffet derfra - da mit daglige arbejde slider på kroppen, har jeg her fundet en, i mine øjne, gudinde til at give massage, da Nanna virkelig kan få min krop til at fungere optimalt i et godt stykke tid efter hvert besøg, og hvad der ellers foregår under disse seancer, kan jeg kun sige at det opfylder alle mine behov på dét område

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde tidligere på ugen bestilt tid hos Nana og en ekstra massør.

Havde glædet mig til at besøge dem, men dagen efter får jeg en SMS om jeg har tænkt mig at komme? og kort tid efter bliver min tid slettet og sluttet af med at jeg er velkommen til at kigge forbi en anden dag.

I mine øjne blev jeg lige brændt af, bestiller dagen før, for at det skal køre på skinner og jeg har forberedt flere ting for at nå hele dagens program og så bliver jeg annulleret.

Jeg har ikke altid mulighed for at bruge min tlf på arbejdet så jeg bliver ved med at bruge dem jeg plejer, der kan overholde aftalerne.

God dag :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Solskin skrev, for 6 timer siden:

Havde tidligere på ugen bestilt tid hos Nana og en ekstra massør.

Havde glædet mig til at besøge dem, men dagen efter får jeg en SMS om jeg har tænkt mig at komme? og kort tid efter bliver min tid slettet og sluttet af med at jeg er velkommen til at kigge forbi en anden dag.

I mine øjne blev jeg lige brændt af, bestiller dagen før, for at det skal køre på skinner og jeg har forberedt flere ting for at nå hele dagens program og så bliver jeg annulleret.

Jeg har ikke altid mulighed for at bruge min tlf på arbejdet så jeg bliver ved med at bruge dem jeg plejer, der kan overholde aftalerne.

God dag :D :D

Ja det er jo noget sur røv... æv.. jeg kan se problemet fra begge sidder, og måske det bedste var at tage kontakt til Nana igen og forklare hvad der er sket. Mon så ille det skal lykkedes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det kan nok lykkedes og det er oplevet værre andre steder, hvor den bestilte ikke har haft tid og mange andre finurligheder.

Så fint jeg ikke havde kørt forgæves osv.

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...