Hop til indhold

Recommended Posts

lucullusb skrev, den 2.2.2022 at 23:21:

 

Nogen som har mødt Lulupigen? https://sugardaters.com/da/profile/eqz4K_KEZM
 

Hun er svær at få i tale. Jeg oplever kun høflig tavshed på mine respektfulde henvendelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, den 11.7.2022 at 16:07:

Hun var hurtig til at svare mig 

3K for en time og 2K for en halv med hende og veninden

Så hun har sænket prisen betydeligt, kunne tyde på at ikke mange hopper på de helt dyre tilbud, hvilket kunne være en positiv udvikling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 3 timer siden:

Så hun har sænket prisen betydeligt, kunne tyde på at ikke mange hopper på de helt dyre tilbud, hvilket kunne være en positiv udvikling. 

måske , eller de vælger ud hvad der er arbejde og hvad som er fornøjelse, Jeg fik også de 3 og med gyldig lægeerklæring, så var det a nature det hele
må se om der kommer løn ind i morgen )
De træffes iøvrigt kun hos dem i valby ved grønttorvet mener jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 36 minutter siden:

måske , eller de vælger ud hvad der er arbejde og hvad som er fornøjelse, Jeg fik også de 3 og med gyldig lægeerklæring, så var det a nature det hele
må se om der kommer løn ind i morgen )
De træffes iøvrigt kun hos dem i valby ved grønttorvet mener jeg

Ja det selvfølgelig muligt at hun godt kunne lide dine billeder, så du fik en bedre pris end andre i tråden. Har ikke selv prøvet en forespørgsel endnu. Har du prøvet dem eller kun aftalt et møde? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Emptyman skrev, for 7 timer siden:

Ja det selvfølgelig muligt at hun godt kunne lide dine billeder, så du fik en bedre pris end andre i tråden. Har ikke selv prøvet en forespørgsel endnu. Har du prøvet dem eller kun aftalt et møde? 

ja og andres billeder, og hvordan man henvender sig, o m a
jeg har en aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

fik tilbudt en quichie, 15 min , bolle dem begge , de var parat når jeg kom ind, til 1200 , tror de har en lille crush på mig , og jeg på dem
Men var indisponibel, var til julefrokost

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet til Lulupigen10, får en mail at hun har svaret ( Vi er to veninder der søger, hvad sir du... ) da jeg går på SD for at læse hele teksten, har hun åbenbart blokeret mig. Jeg har intet problem med at hun/de har fortrudt, men det er sgu dårlig stil bare at blokerer mig i stedet for at skrive det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 4 timer siden:

Jeg har intet problem med at hun/de har fortrudt, men det er sgu dårlig stil bare at blokerer mig i stedet for at skrive det.

Den der, må du hellere vende dig til.

Hvorfor skulle forklare og alt det, når de bare kan trykke på en knap, og væk var du!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...