Hop til indhold
Lauersen

Saftig, savlende og svedryppende hed, hård og sjaskvåd sex med Lina_bbw i Valby

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/331307

http://pure-passion.dk/lina/

"Kysser du?" spurgte Lina midt i at jeg troede vi skulle aftale rammerne for vores time sammen. "Ja, det er jeg vild med" svarede jeg, og før jeg vidste af det kastede hun mig ned på sengen og snavede mig fuldstændigt ned under gulvbrædderne. Vi havde haft en god kommunikation på pb i noget tid op til besøget, og jeg var ret tændt på de anmeldelser der ligger her på siden. Hendes annonce har også tændt mig, og jeg skal love for at hun leverer på de ting hun skriver. En ting specielt, hendes motto om at livet er for kort til dårlig sex blev kraftigt understreget. Vores oprindelige aftale var "oralsex på 100 måder" hvor jeg ville rundt om alt hvad der kan kaldes gensidigt slik og sut af hinanden, men da vi først kom i gang tog drifterne over og vi gjorde bare hvad vi følte for i øjeblikket.

Hun er en stor og smuk kvinde, og jeg tænder på hendes krop. Er man kun til små nips kan man med fordel besøge hende for at få foretaget en ændring af holdninger og præferencer, for selv om det mest blev til at jeg dominerede hende var det tydeligt for mig at hun har en stærk vilje og kan styre fra bunden. Hun lader til at elske at åbne et mandesind op og lave noget rav derinde. Ligesom mig er hun "switch" (er mit indtryk af hende), og jeg kan forstå på hende at hun også er rigtigt god til at dominere når det er den energi der er imellem hende og gæsten. Pure-passion stedet i Valby er et jeg kender fra et par tidligere rigtigt gode oplevelser. Det ligger dejligt praktisk i forhold til hvor jeg bor, og alligevel så diskret som det næsten kan blive. Det var skønt endelig at få sat ansigt på hende da hun åbnede døren, og allerede her fik vi os en god krammer.

Efter det berusende kys fik jeg vristet mig fri for at få tøjet af og afleveret de 2500 jeg havde hævet. Hun smed dem henkastet fra sig med en bemærkning om at der var for mange, men jeg insisterede på at det var det rigtige beløb og vi endte også alligevel med at gøre en masse ting der ikke var aftalt. Nu tog jeg over med at dominere, og fik hende ned på sengen for at smage på fissen. Jeg spurgte til om jeg måtte give hende finger, og den fantastiske "må jeg? Du skal! Jeg vil!!" energi der kom til at præge besøget kom i gang med at hun forlangte at få mine fingre hårdt det helt rigtige sted. Jeg har ellers før oplevet at jeg har svært ved at finde g-punktet, men Linas sjaskvåde fisse sugede selv mine fingre derhen hvor den ville have dem. Lækkert at slikke hendes clit imens jeg gav hende fingre i fissen og efterhånden også i røven, og også lækkert at slikke skede og røvhul after hun havde fået finger. Jeg havde lyst til at mundkneppe hende, og satte mig over hendes ansigt for at servere pikken imens jeg holdt hendes arme fast. Hun afgav en del spyt og savl under mundknep, og jeg fik beordret hende til at være passiv mens jeg slikkede hendes mund og slubrede hendes lækre spyt i mig. Jeg har før leget den her dominans leg med andre piger hvor vi har kaldt den "røv i begge ender", men da Lina afgiver så meget spyt blev vi enige om at hendes mund måtte være en dejlig våd fisse som jeg bare nød både at slikke og kneppe. Vi fik skiftet en masse rundt på hvem der slikkede hvem, men gik tilbage til fingerknep af hende da jeg virkelig tændte på hendes reaktion på det. Jeg fik også lov til at snuppe lidt "guf" fra hende da jeg gav hende fingre i røven. Det er selvfølgelig ikke for alle, men for helvede hvor kan hun frembringe noget lækkert af slagsen. Det skal siges at vi havde snakket lidt på pb om scat til mig eller anal til hende på et evt. senere besøg, og det var da en fantastisk teaser til det. Hun havde ingen bvadr reaktion på at jeg nød alle smagene fra hende, og kunne fint kysse mig efterfølgende. Hun gav mig også selv et par gange en spontan finger i røven.

Jeg fik lyst til at kneppe hende i min favorit gp stilling, og beordrede hende til at give mig kondom på. Jeg fik hende også til at finde en dildo fra gemmerne, og det blev til en stor og blød en af slagsen med hovede i begge ender. Jeg møvede hende ned på sengen og hen til kanten så jeg kunne tage hende stående, og tvang hendes ben op til skuldrene. Så tog jeg hende ellers hårdt imens jeg tvang dildoen in i munden på hende og selv suttede på den anden ende. Jeg bukkede den sammen og gav hende begge hoveder i munden samtidig, og lagde den til sidst rundt om hendes hals for at kvæle hende imens jeg kneppede hende så hårdt jeg kunne. Efter en god omgang hvor jeg kunne mærke hendes ben ryste ville jeg have den alternative fisse igen. Hun deepthroatede mig grådigt og på absolut fuld knald, men jeg ville have hende lidt langsommere og også kvæle hende lidt, så jeg tog fat om hendes hovede og brugte mundfissen langsomt og dybt imens jeg holdt hende for næsen, gav hende lige lidt luft, og så ellers dybt igen. Hun fik efter lidt tid en rigtig højrød kulør i ansigtet, som bare blev kønnere af et par lussinger, og hendes fantastiske store røv skulle heller ikke snydes for en omgang smæk, ligesom jeg fik vendt hende om til et par klask på inderlårene. Det blev også til mere fingerknep hvor hun måtte holde sig for munden for ikke at skrige.

Jeg var helt flad af at have taget hende hårdt, og jeg fik lov til at tage hende lidt blidere i doggy. Jeg ville virkeligt gerne have kommet i den stilling, men som på de fleste af mine virkeligt gode besøg ville min pik ikke af med ladningen. I stedet for at forcere det lå vi nu og gav hinanden rystelser imens jeg var inde i hende, og stemningen imellem os blev helt dyrisk. Jeg var helt færdig, og kom i det putte-kæle humør som altid opstår hos mig efter rigtig hård sex. Hendes krop er dejlig at holde om, og vi lå helt tæt imens vi havde en fantastisk pillowtalk der kom vidt omkring. Det var svært for mig at sige farvel, og jeg afslog bad for at have hendes duft på mig på en lang gåtur i slud og sjap hvor vinterkulden ikke havde en chance for at fjerne mit fjollede smil.

Jeg har i den grad lyst til at besøge Lina en anden gang. Måske til udlevelse af nogen frække fantasier, eller bare under samme betingelse hvor det er lysten og drifterne der sætter retningen. Jeg har været ret "tummelumsk" efter den her omgang, så jeg håber at @Lina_bbw bærer over med mig hvis jeg ikke lige har fået rækkefølgen af eskapaderne ordentligt på plads.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker at rækkefølgen er ligegyldig - for kan heller ikke helt selv huske den :lol: men ja, den er også mindre vigtig - for det hele var bare vådt, vildt, lækkert og godt :razz::wub:

Tak for de fine ord med på vejen. 

Men endnu mere tak for at ligge din gang forbi mig - og lige vise at livet er for kort til dårligt sex :P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...