MisterNobody 32 Skrevet 2. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/336866 nogen der har besøgt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. Februar, 2022 Hun er dejlig ud. Overvejer stærkt at besøge hende imorgen vis det lige passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 2. Februar, 2022 Har skrevet lidt med hende i dag, hun er fra Estland.. og ja, hun ser vanvittig dejlig ud - men desværre tilbød hun ikke de ting jeg gik efter i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 2. Februar, 2022 Jeg var der i går. En kendt adresse i midtbyen. Var ikke særlig imponeret over hende . Synes hun var lidt speciel. Det er hende på billederne . De snyder dog lidt i forhold til hvordan hun ser ud når man møder hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. Februar, 2022 Kongen8700 skrev, for 2 timer siden: Jeg var der i går. En kendt adresse i midtbyen. Var ikke særlig imponeret over hende . Synes hun var lidt speciel. Det er hende på billederne . De snyder dog lidt i forhold til hvordan hun ser ud når man møder hende . Ok tak for svar. Så tror jeg at jeg finder noget andet. Hun ser bare dejlig ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 2. Februar, 2022 Ja jeg kunne også godt li de billeder af hende. Måske de er blevet redigeret en smule. Synes i hvert fald ikke hun var så tiltalende som på billederne da jeg var hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 2. Februar, 2022 Udover at du var skuffet over hendes udseende, hvordan var hendes service? Fræk/kinky? Tilbyder hun sex som en del af pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongen8700 41 Skrevet 3. Februar, 2022 snakie skrev, for 4 timer siden: Udover at du var skuffet over hendes udseende, hvordan var hendes service? Fræk/kinky? Tilbyder hun sex som en del af pakken? Jamen hun virkede da ganske sød. Jeg synes bare hun var noget speciel. Det er lidt svært at beskrive med ord Hun tilbyder sex som en del af pakken.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHiThere 4 Skrevet 3. Februar, 2022 Ved en af jer om det er samme pige som denne annonce? Din Domina Elskerinde -Annoncelight de ligner godt nok en del, men tlf er forskellig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 3. Februar, 2022 Så var jeg også forbi i dag :) Jeg synes nu, hun lignede billederne rigtig fint, og hun var både fræk og sød. Let kurvet krop og et kønt ansigt. Jeg ringede på den annonce @CPHiThere spørger på. Billederne på de to annoncer er helt klart af samme kvinde, og jeg formoder at det er samme person bag. Fra Estland og på en kendt adresse i midtbyen, som skrevet ovenfor. Hun bor angiveligt i DK (virker plausibelt, da hun talte noget dansk) og turnerer lidt rundt. Hun masserede/kneppede min røv/prostata grundigt med 4-5 fingre og jeg slikkede hende tilsvarende grundigt. Afslutning i doggy. Absolut udmærket oplevelse, som jeg godt kunne gentage, hvis muligheden byder sig en dag :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg