Advarsel 2793 Skrevet 4. Februar, 2022 skunken skrev, den 2.2.2022 at 13:07: Økoblow er ekstra, samlet omkring 2000 kr Jeg har lige fået samme svar om priser, der altså siger 400 pr. "extra". Hvor lang tid aftalte du med dem begge for den cirkapris? Under 30 min? Det kan jo også være prisen for 2 er mindre end dobbelt-op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 4. Februar, 2022 (edited) Advarsel skrev, for 4 timer siden: Jeg har lige fået samme svar om priser, der altså siger 400 pr. "extra". Hvor lang tid aftalte du med dem begge for den cirkapris? Under 30 min? Det kan jo også være prisen for 2 er mindre end dobbelt-op. Altså det var jo ikke planlagt at jeg skulle i kast med 2, og fik kun øko blow af en af dem, men alt andet med begge. Det blev lige under 2000 kr. omkring 1900, men jeg lod dem forstå at jeg simpelthen ikke havde flere penge end det, så de kunne ligeså godt lade være med at putte mere på. 30 min Redigeret 4. Februar, 2022 af skunken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndreATB 52 Skrevet 11. Februar, 2022 Helt enige Er man til petite, så må Clea var et must. Hun er dælme skruet nice sammen, efter min smag. - Jeg fik i hvert tilfælde, hvad jeg kom efter (idag). Dog lidt uheldigt, at der står 2 stk. brødre ude foran hoveddøren og ventede på at komme ind og de så noget utrygge ud, da jeg trådte ud af døren hehe (personligt var jeg ligeglad) PS. Var iøvrigt forbi for 2 dage siden, for at afprøve hendes endnu mindre veninden Mia - blev noget overrasket over, hvor lille hun var - men hun var faktisk utrolig sød og ligeledes en ret lækker krop. SIDSTE UDKALD Clea tager hjem på søndag og Mia tager hjem mandag. - Clea kommer muligvis tilbage igen d. 07.03.2022 Jeg kommer igen en anden gang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 11. Februar, 2022 AndreATB skrev, for 51 minutter siden: Dog lidt uheldigt, at der står 2 stk. brødre ude foran hoveddøren og ventede på at komme ind og de så noget utrygge ud, da jeg trådte ud af døren hehe (personligt var jeg ligeglad) Jeg har da tit hilst på nogle brødre igennem årene. Det bliver altid til et lidt flovt nik Måske man bare burde tænke at vi jo er der jo a samme grund. Måske fremover stikker jeg næven frem og siger goddag, Skunken er i huset. jaja jeg ved godt folk helst vil være helt usynlige, men egentlig ret fjollet. Har da tit tænkt på hvordan majoren, eller 22cm, osv ser ud. Måske det er dem jeg har mødt på vej ind eller ud... men 60% sikkert at det er nogen herinde fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajorTom 539 Skrevet 11. Februar, 2022 skunken skrev, for 6 timer siden: Jeg har da tit hilst på nogle brødre igennem årene. Det bliver altid til et lidt flovt nik Måske man bare burde tænke at vi jo er der jo a samme grund. Måske fremover stikker jeg næven frem og siger goddag, Skunken er i huset. jaja jeg ved godt folk helst vil være helt usynlige, men egentlig ret fjollet. Har da tit tænkt på hvordan majoren, eller 22cm, osv ser ud. Måske det er dem jeg har mødt på vej ind eller ud... men 60% sikkert at det er nogen herinde fra. Hvis hr. Skunken har mødt en høj, rank skikkelse iført camouflageuniform med kortklippet, gråsprængt hår, kraftig moustache Lech Walesa style og et savtakket ar ned over højre kind, så har det sandsynligvis været majoren. 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babavian 859 Skrevet 12. Februar, 2022 Skifter de kondom når man skifter mellem pigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 830 Skrevet 12. Februar, 2022 Babavian skrev, for 4 timer siden: Skifter de kondom når man skifter mellem pigerne? Ja. En af de ting som gør at jeg næsten aldrig laver 2 piger på en gang, er at alt det der sikkerhedsmæssige ødelægger flowet. Det er absolut for mig noget der ødelægger det super meget. Det samme hvis der skal skiftes mellem hvem der giver BJ, så skal den vaskes ren igen osv. Turnoff 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElVikingo 61 Skrevet 13. Februar, 2022 MajorTom skrev, den 11.2.2022 at 23:34: Hvis hr. Skunken har mødt en høj, rank skikkelse iført camouflageuniform med kortklippet, gråsprængt hår, kraftig moustache Lech Walesa style og et savtakket ar ned over højre kind, så har det sandsynligvis været majoren. Jøsses. Jeg gad virkelig godt læse en anmeldelse fra MajorTom af Clea eller Mia. /ElVikingo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg