Hop til indhold

Recommended Posts

Ham1988 skrev, for 18 timer siden:

Okay hvor meget forlangte hun i den dure ende? 

kan dsv ikke huske det, er der andre der kan huske tidligere profilnavn, kunne det være 'massagepigen'?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev

Hun er reel nok, der er ikke tid på, men hun går da selv til den kort efter ankomsten
Hun er flot, hun havde make up på den dag og så virkelig godt ud. Lækkert blow, og efter lidt snak og da hun fik syn for sagen ) var det fuld øko, i begge huller . Jeg fik lov to gange , med pause, og hun fik 3500 for næsten to timers tid. Hun bringer selv ud )
Hun siger hun har to veninder som kan komme med, det må jeg prøve , hvis jeg får penge tilbage i skat )

Redigeret af nielsev

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsev skrev, den 7.3.2022 at 09:12:

Hun er reel nok, der er ikke tid på, men hun går da selv til den kort efter ankomsten
Hun er flot, hun havde make up på den dag og så virkelig godt ud. Lækkert blow, og efter lidt snak og da hun fik syn for sagen ) var det fuld øko, i begge huller . Jeg fik lov to gange , med pause, og hun fik 3500 for næsten to timers tid. Hun bringer selv ud )
Hun siger hun har to veninder som kan komme med, det må jeg prøve , hvis jeg får penge tilbage i skat )

Hvornår mødte du hende? Synes hun er lidt blevet lidt svær at få en aftale med for tiden. Gøre hun det hele uden, og i begge huller? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev
Ham1988 skrev, for 11 minutter siden:

Hvornår mødte du hende? Synes hun er lidt blevet lidt svær at få en aftale med for tiden. Gøre hun det hele uden, og i begge huller? :) 

Det var i efteråret, og ja har givet op , men ville måske også kun mødes med hende en gang af nysgerrighed, Det sidste har jeg jo skrevet om

Redigeret af nielsev

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsev skrev, for 4 minutter siden:

Det var i efteråret, og ja har givet op , men ville måske også kun mødes med hende en gang af nysgerrighed, 

Okay så det var ikke her for nyligt? Måtte du tage hende uden kondom i begge huller og komme i hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev
Ham1988 skrev, for 4 minutter siden:

Okay så det var ikke her for nyligt? Måtte du tage hende uden kondom i begge huller og komme i hende? 

Ej det her jeg jo skrevet om øko osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev
Ham1988 skrev, for 5 minutter siden:

Forstår ikke hvad du mener? :) 

øko er uden suuuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsev skrev, for 1 minut siden:

øko er uden suuuk

Ok. Så det var uden kondom i begge huller? Sorry hvis jeg ikke forstod hvad du mente. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev
Ham1988 skrev, for 4 minutter siden:

Ok. Så det var uden kondom i begge huller? Sorry hvis jeg ikke forstod hvad du mente. 

Undskyld selv, men jeg nåede at blive irriteret på dig, og det skal der en del til. Hvis du er ligeså langsom og spørgende , på sd så forstår jeg måske godt du ikke scorer
Du må sgu være lidt mere klar i spyttet, og direkte og sige ja , ellers så er der nok andre hurtigere ved fadet

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsev skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld selv, men jeg nåede at blive irriteret på dig, og det skal der en del til. Hvis du er ligeså langsom og spørgende , på sd så forstår jeg måske godt du ikke scorer
Du må sgu være lidt mere klar i spyttet, og direkte og sige ja , ellers så er der nok andre hurtigere ved fadet

Tak tak :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsev skrev, den 7.3.2022 at 09:12:

Hun siger hun har to veninder som kan komme med, det må jeg prøve , hvis jeg får penge tilbage i skat )

Fik du så penge tilbage i skat? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsev
lovingboobs skrev, for 4 timer siden:

Fik du så penge tilbage i skat? :)

skal betale over 3000 )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...