Hop til indhold
den nysgerrige

Angelica massage århus

Recommended Posts

Nogen der kender eller har prøvet dette? http://www.angelicamassage.dk/Forside.html

Sker nok ikke andet end massage, men lidt erfaringer ville være rart :-)

Den er nok lidt malplaceret under thaisektionen da hun er sydamerikansk ...

Har været hos hende en tre fire gange vil jeg tro. Det er ganske almindelig og regulær massage uden antydning af noget som helst erotisk - på en måde vil jeg sige desværre, for hun er fandeme flot og charmerende, men på en måde vil jeg også sige heldigvis, for det ville nok fjerne lidt fokus fra massagen. Massere det kan hun i hvert fald. Hun er ret dygtig til at massere, er grundig og kommer hele vejen rundt og i dybden. Hun masserer ikke på samme hårde måde som hvis man kommer til en thai massør (vel at mærke en rigtig massør og ikke en "me love you long time" massør), men heller ikke som en typisk dansk massør. De gange jeg har været hos hende har jeg måttet bestille tid et godt stykke tid i forvejen fordi hun meget booket - og der SKAL bestilles tid i forvejen!

Det foregår i et dertil indrettet rum hjemme i privaten.

Vil man respektere at det kun er massage og at det foregår i hendes private hjem, så er hun helt bestemt et besøg værd. Er massagen kun en biting og det handler om at få lettet trykket, så skal man finde et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...