Hop til indhold
delgadodk

Legetøj til mænd - "fleshlight"

Recommended Posts

Nu er dette ikke en reklame eller en anmeldelse, men altså - sexlegetøj til kvinder, det findes der masser af - jeg synes det har været lidt svært at finde noget til mænd/mig. Men, fornyligt indkøbte jeg så en af disse silikone/cyber skin fisser. Tidligere gik de meget under navnet fleshlight. Jeg var lidt skeptisk, men den så dælme naturtro ud på billedet. Og jeg må sige den har overrasket positivt. Blød og lækker, nok en anelser for snæver (hvis man nu skal være lidt kritisk). Men det mest overraskende er, at det går direkte i pjoverten, når jeg varmer den op oralt! ja, ligesom når man slikker den ægte vare! Hvis nogen af jer går og lurer lidt på at prøve, kan jeg kun sige go for it! det er det bedste legetøj jeg endnu har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet forskellige fleshlights, men bruger nu denne her og er meget glad for den. Føles fantastisk lækker at kneppe både i fisse og røv...virkelig kvalitet for pengene:

Pipedream Extreme Fuck Me Silly Mega Masturbator

blob.thumb.png.1fee45c5ef818612594f7af03bc2f866.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har prøvet forskellige fleshlights, men bruger nu denne her og er meget glad for den. Føles fantastisk lækker at kneppe både i fisse og røv...virkelig kvalitet for pengene:

Ok, det er så noget "tungere skyts", men princippet er jo det samme. Går du så også oralt på den?

Del dette indlæg

Link til indlæg
delgadodk skrev, for 1 minut siden:

Ok, det er så noget "tungere skyts", men princippet er jo det samme. Går du så også oralt på den?

?????oralt???, nej...det er jo, en fræk legetøjsnumse:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 minutter siden:

?????oralt???, nej...det er jo, en fræk legetøjsnumse:)

Det er da helt ok..  men forstår ikke helt dit argument ;-).. jeg har da også "en sjælden gang" set kvinder der sutter på en dildo... ved så dog ikke om de bliver opstemt på samme måde som jeg bliver det med dette legetøj... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
delgadodk skrev, for 5 timer siden:

Hermed et billede.

Screenshot from 2022-02-02 11-01-13.png

Forstår jeg det rigtigt ? du finder det ophidsende at slikke den kunstige vagina, inden du stikker pikken ind i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Forstår jeg det rigtigt ? du finder det ophidsende at slikke den kunstige vagina, inden du stikker pikken ind i den.

Ja, rigtigt, og det var overraskende! Men ok - det er jo bare den med Pavlovs hunde om igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...