Jogge 1684 Skrevet 3. Februar, 2022 Men altså - et billede af mig fortæller ikke hvem jeg er, med mindre man kender mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. Februar, 2022 (edited) Jogge skrev, for 8 timer siden: Hvorfor gør de det egentligt? "Sikkerhed". Måske vil de sortere folk etnisk? Det mest sandsynlige i mine øjne er dog, at de gerne vil undgå politiet, efter at politiet for nogle år siden besøgte to fra kartellet og anholdt dem, fordi de var fra Ukraine/Rusland og ikke havde arbejdstilladelse. Samme problem med Skat. Det, og så måske kriminelle konkurrenter, der vil ødelægge forretningen. Jogge skrev, for 30 minutter siden: Men altså - et billede af mig fortæller ikke hvem jeg er, med mindre man kender mig. Det er der de yderligere krav om job kommer ind i billedet. Redigeret 3. Februar, 2022 af Advarsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 3. Februar, 2022 Jogge skrev, for 36 minutter siden: Men altså - et billede af mig fortæller ikke hvem jeg er, med mindre man kender mig. Og netop derfor beder de om din LinkedIn og/eller facebook profil samt job info....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 3. Februar, 2022 Bananas skrev, den 2.2.2022 at 02:14: Men den tiden er forbi. Ja netop. Bananas skrev, den 2.2.2022 at 02:14: At det trækker opmærksomhed har intet at gøre med markedsføring, Jeg tror du misforstår min pointe: Der er så ekstremt få GP'er fra et enkelt kartel, der beder om det. Alligevel fylder det helt vildt meget på Eroguide. Forklaringen må blandt andet være, at de pågældende GP tiltrækker meget interessse. De har jo også lækre unge piger med smukke billeder og ofte udpenslede ekstraydelser. Det er altså markedsføringen der skaber den uforholdsmæssoge opmærksomhed. Hvis en anden gennemsnitlig GP gjorde det samme ville de fleste sikkert bare sige, at man skulle droppe hende (ligesom her) men det ville ikke dukke op igen og igen og igen. Bananas skrev, den 2.2.2022 at 02:14: De fleste tråde er i øvrigt genudsendelser for os som har været her siden begyndelsen. Ja, men det her nu hyppigere en sex eller fransk uden gummi-diskussioner. Det er konstant oppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 20. August, 2022 Advarsel skrev, den 2.2.2022 at 01:42: Så må du droppe Eroguide, der registrerer alt du skriver her. Endda med din IP-adresse. Nu er der vel ikke ret mange som tilgår Internettet uden brug af VPN eller en tor-browser...?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 666 Skrevet 20. August, 2022 kosteskaftet skrev, for 1 time siden: Nu er der vel ikke ret mange som tilgår Internettet uden brug af VPN eller en tor-browser...?!? Tor-brouser kan du ikke bruge for at komme ind på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 20. August, 2022 (edited) jensen jr. skrev, for 40 minutter siden: Tor-brouser kan du ikke bruge for at komme ind på EG. Jeg skriver dette med Tor-browser. (På tor netværket) Men jeg ville nu virkelig overveje VPN netværk eller proxyer af flere årsager. Edit: Apropos selfie så kan man bare besøge this person does not exist og sende alle de selfies man lyster uden at blive nervøs. Redigeret 20. August, 2022 af Halvstor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2022 (edited) kosteskaftet skrev, for 2 timer siden: Nu er der vel ikke ret mange som tilgår Internettet uden brug af VPN VPN kan primært bruges til 2 ting. Kryptering af din traffik. Når du bruger VPN, bliver traffikken fra din enhed til VPN knudepunktet krypteret. Fra knudepunktet og til det site eller server som du kommuniker med er der ingen VPN kryptering. Derfor giver det kun mening at bruge VPN når du bruger offentlig WIFI eller tilsvarende. Hvis du bruger din egen mobil telefon, fiber, kabel tv eller fast net telefon nettet giver kryptering ikke mening, da de medier er LANGT sværre at aflytte end WIFI og nogle ISP'er krypter allerede trafikken. Annonymitet Hvis du bruger VPN for at være annonym skal du ikke bruge de professionelle løsninger fra Norton m.m. Hvis politiet henvender sig vil de udlever alt hvad de har registreret om dig. Jeg vil også tænke 2 gange inden jeg bruger annonyme VPN løsninger som kræver betaling. Bortset fra det vil jeg ikke spille tid på VPN når jeg tilgår EG. m.m. De registrer godt nok din IP, men deler den ikke med nogen medmindre en dommerkendelse siger de skal. Når det er sagt, så høre jeg gerne om annonyme VPN eller HTTP/HTTPS proxy løsning med breakout punkter i Schweiz. De løsninger jeg har brugt hidtil funger ikke længere. Redigeret 20. August, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 549 Skrevet 20. August, 2022 nørden skrev, for 38 minutter siden: VPN kan primært bruges til 2 ting. Kryptering af din traffik. Når du bruger VPN, bliver traffikken fra din enhed til VPN knudepunktet krypteret. Fra knudepunktet og til det site eller server som du kommuniker med er der ingen VPN kryptering. Derfor giver det kun mening at bruge VPN når du bruger offentlig WIFI eller tilsvarende. Hvis du bruger din egen mobil telefon, fiber, kabel tv eller fast net telefon nettet giver kryptering ikke mening, da de medier er LANGT sværre at aflytte end WIFI og nogle ISP'er krypter allerede trafikken. Annonymitet Hvis du bruger VPN for at være annonym skal du ikke bruge de professionelle løsninger fra Norton m.m. Hvis politiet henvender sig vil de udlever alt hvad de har registreret om dig. Jeg vil også tænke 2 gange inden jeg bruger annonyme VPN løsninger som kræver betaling. Bortset fra det vil jeg ikke spille tid på VPN når jeg tilgår EG. m.m. De registrer godt nok din IP, men deler den ikke med nogen medmindre en dommerkendelse siger de skal. Når det er sagt, så høre jeg gerne om annonyme VPN eller HTTP/HTTPS proxy løsning med breakout punkter i Schweiz. De løsninger jeg har brugt hidtil funger ikke længere. Hvis man ikke vil aflyttes, så lad være med at kommunikere digitalt, så let kan det siges. Alle tror kryptering på ved feks. VPN løser alt, det gør det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. August, 2022 Mister12 skrev, for 9 timer siden: Hvis man ikke vil aflyttes, så lad være med at kommunikere digitalt, så let kan det siges. Alle tror kryptering på ved feks. VPN løser alt, det gør det ikke. Jeg kan ikke være mere enig. Grunden til at jeg bruger VPN eller HTTP/HTTPS proxy til Schweiz er at en del sites dernede er begyndt at bloker din adgang hvis du ikke er fysisk i Schweiz. Det kan man omgå ved at bruge VPN eller HTTP/HTTPS proxy med breakout points i Schweiz. Så igen hvis nogen kender til fungerende VPN eller HTTP/HTTPS proxy løsninger med breakout points i Schweiz så høre jeg MEGET gerne om dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 24. August, 2022 1. Check etnisk udseende. 2. Check om du er en rigtig person, eller bare en der spammer dig fordi du er konkurrence. 3. Udseende generelt.. De checker også ohh er det en lebara eller købt sim kort i 7/11 mobilnr. så bliver det lidt sværere at komme igang. Det er nok hovedsageligt fordi de bliver spammet for tiden.. og booker tider hvor der så bare ik kommer nogen = spild af tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 24. August, 2022 Det er osse muligt, at pigerne gerne vil se selfies for at få en fornemmele af, hvor gamle vi er - mange yngre piger vil helst ikke ha' sex med ældre fyre. Jeg kunne dog ikke forestille mig, at jeg nogen sinde ville sende en selfie til en person, jeg ikke kender - men det er vel også bare at sige nej, hvis man blev spurgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2631 Skrevet 24. August, 2022 Spider skrev, for 2 timer siden: Det er osse muligt, at pigerne gerne vil se selfies for at få en fornemmele af, hvor gamle vi er - mange yngre piger vil helst ikke ha' sex med ældre fyre. Jeg kunne dog ikke forestille mig, at jeg nogen sinde ville sende en selfie til en person, jeg ikke kender - men det er vel også bare at sige nej, hvis man blev spurgt. Det kan de skrive i annoncen og så kan de afvise i døren hvis det er. Men altså så længe nogle er naive nok til at sende selfies holder de nok fast i den løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 26. August, 2022 Spider skrev, den 24.8.2022 at 23:28: mange yngre piger vil helst ikke ha' sex med ældre fyre. Hvor mange bygger du det på? Der er også en del unge der ikke bryder sig om at sælge sex til jævnaldrende. Ud fra et annoncørsynspunkt er det irrationelt at diskriminere på alder vha af selfies, når der er lettere metoder. viking69 skrev, den 24.8.2022 at 19:39: de bliver spammet for tiden Det er nok mere fordi de er varetægtsfængslede. viking69 skrev, den 24.8.2022 at 19:39: De checker også ohh er det en lebara eller købt sim kort i 7/11 mobilnr. så bliver det lidt sværere at komme igang. Nu gætter du vist? Selfies var ofte unødvendige for dem der ringede fra et registreret nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 26. August, 2022 (edited) Advarsel skrev, for 51 minutter siden: Hvor mange bygger du det på? Der er også en del unge der ikke bryder sig om at sælge sex til jævnaldrende. Ærligt så klikker jeg normalt bedre med gæster på 50 end på 20.. Derfor skal man, med få undtagelser, være 27 eller over.. Men nu jeg jo nok heller ikke hvad man vil kalde ung længere.. Dog havde jeg det på samme måde da jeg startede i midt 20'erne.. Kravet er dog ikke større end at jeg som regel ikke spørger, andet end hvis jeg i beskeder fornemmer de er meget yngre end 27.. Redigeret 26. August, 2022 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 26. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Men nu jeg jo nok heller ikke hvad man vil kalde ung længere.. Du er lige præcis den rigtige alder. Ung og sprød i krop og lige så gammel, at du har noget livserfaring at dele i smaltalk når vi snakker i pauserne Vi ses (du ved selv hvornår) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 28. August, 2022 (edited) Advarsel skrev, den 26.8.2022 at 08:44: Hvor mange bygger du det på? Skal man have statistikken parat og beviserne lagt frem for at kunne sige, at mange yngre piger helst ikke vil ha' sex med ældre fyre? Prøv at spørge nogle af de yngre piger, du kender, og se (eller rettere hør) hvad de svarer. Redigeret 28. August, 2022 af Spider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 29. August, 2022 JenniferRomantica skrev, den 26.8.2022 at 09:35: Ærligt så klikker jeg normalt bedre med gæster på 50 end på 20.. Derfor skal man, med få undtagelser, være 27 eller over.. Men nu jeg jo nok heller ikke hvad man vil kalde ung længere.. Dog havde jeg det på samme måde da jeg startede i midt 20'erne.. Kravet er dog ikke større end at jeg som regel ikke spørger, andet end hvis jeg i beskeder fornemmer de er meget yngre end 27.. Suk... Fysiskt er jeg snart på den anden side af 60... Men mentalt - Der jeg sq stadig bare en knejt på 16 år - Den eneste forskel på dengang jeg fysisk var 16 og nu : Mit legetøj og mine fritidsinteresser er bare dyrere end dengang. /Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg