Hop til indhold

Pamella 21 Odense

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Pamella 21 i Odense, hun er i en lejlighed i centrum af Odense. Jeg skrev lidt med hende på SMS, og det fungerede fint, hun komunikkerer fint på engelsk. Jeg fik en aftale i stand til torsdag aften, jeg skrev til hende 5 min før jeg ville ankomme, hvilket var ok, men da jeg stod og ventede på trappen uden for døren, der røg kæden af, der gik umindelige tider inden hun kom og åbnede, jeg ringede til hende, og hun sagde at hun ville komme og åbne, så gik der endnu lidt tid, og endeligt kom hun. I mellem tiden var der kommet en herre mere, som også mente han havde en aftale, men jeg stod jo først, så jeg tænkte det var min tur først, han var også forduftet da jeg forlod prinsessen igen.

Billederne på side 6 passer ikke med virkeligheden, men hun er en meget sød og pæn pige, jeg vil skyde hende til 28 år, hun har en meget lækker figur.

Jeg valgte en quicki på 15 min til kr. 600,00. 30 min koster 1000,00.

I forhold til at det var den hurtige løsning jeg valgte var det ok, jeg blev tilbudt bad, men jeg var lige stået ud af badet i Fitness, så det sprang jeg over.

Hun er meget dejligt når hun giver Blow, hun tager den dybt hvilket er rigtigt dejligt. Efterfølgende fik jeg dejligt samleje, i to forskellige positioner.

Alt i alt en god oplevelse til prisen.

http://massage.side6.dk/pamella21

Det undrer mig at disse øst piger altid skal bruge falske billeder, på trods af at de faktisk er ret dejlige at kigge på.

Skrevet

Det undrer mig at disse øst piger altid skal bruge falske billeder, på trods af at de faktisk er ret dejlige at kigge på.

Svar: Ofte er der bagmænd som står bag disse annoncer og piger ;)

Skrevet

Syntes nu hun ligner fint + 5 kg

Men inden det bliver en diskusion. Vil jeg give dig ret. Hun er lækker

Skrevet

Energy som jeg har skrevet i en anden tråd, er det på ingen måde hende på billederne som er på massage6, men hun er da stadig ganske okay :)

Skrevet
  • Author

Ja hun er sød og imødekommende, og med nogle dejlige store smil, hun virker somom hun holder af det hun gør, ellers er det måske pengene som får hende til at smile mest, men smiler gør hun :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.