Hop til indhold
Citroen mand

Pamella 21 Odense

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Pamella 21 i Odense, hun er i en lejlighed i centrum af Odense. Jeg skrev lidt med hende på SMS, og det fungerede fint, hun komunikkerer fint på engelsk. Jeg fik en aftale i stand til torsdag aften, jeg skrev til hende 5 min før jeg ville ankomme, hvilket var ok, men da jeg stod og ventede på trappen uden for døren, der røg kæden af, der gik umindelige tider inden hun kom og åbnede, jeg ringede til hende, og hun sagde at hun ville komme og åbne, så gik der endnu lidt tid, og endeligt kom hun. I mellem tiden var der kommet en herre mere, som også mente han havde en aftale, men jeg stod jo først, så jeg tænkte det var min tur først, han var også forduftet da jeg forlod prinsessen igen.

Billederne på side 6 passer ikke med virkeligheden, men hun er en meget sød og pæn pige, jeg vil skyde hende til 28 år, hun har en meget lækker figur.

Jeg valgte en quicki på 15 min til kr. 600,00. 30 min koster 1000,00.

I forhold til at det var den hurtige løsning jeg valgte var det ok, jeg blev tilbudt bad, men jeg var lige stået ud af badet i Fitness, så det sprang jeg over.

Hun er meget dejligt når hun giver Blow, hun tager den dybt hvilket er rigtigt dejligt. Efterfølgende fik jeg dejligt samleje, i to forskellige positioner.

Alt i alt en god oplevelse til prisen.

http://massage.side6.dk/pamella21

Det undrer mig at disse øst piger altid skal bruge falske billeder, på trods af at de faktisk er ret dejlige at kigge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig at disse øst piger altid skal bruge falske billeder, på trods af at de faktisk er ret dejlige at kigge på.

Svar: Ofte er der bagmænd som står bag disse annoncer og piger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er sød og imødekommende, og med nogle dejlige store smil, hun virker somom hun holder af det hun gør, ellers er det måske pengene som får hende til at smile mest, men smiler gør hun :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...