Hop til indhold

Thaisteder i Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt at der er en lang trail omkring bedste thaisteder i Århus, men da standarden ændrer sig relativt hurtigt og det er lang tid siden den startede, så prøver jeg lige med en ny....

Hvad er de 3-5 bedste steder i Århus, hvis man gerne vil have både en rigtig god massage og en efterfølgende afslutning (kan sagtens bare være HJ eller BJ).

Skrevet

Af de steder jeg har prøvet indenfor de seneste uger, kan jeg kun anbefale Beatifull Spirit på Jens Baggesensvej, Hedemannsgade og Chaba på Kiers Plads. Alle steder får man både god massage og afsluttende service.

Der er sikkert andre, men disse er mine seneste positive erfaringer. Som du selv nævner, så ændre billledet sig hurtigt. Chaba og Hedemannsgade er dog ret stabile. Beautifull er kun HJ.

Læs om stederne her på boarded. Der er ret nye anmeldelser fra stederne. NN synes at være nede i et dyk for tiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.