Hop til indhold
Srg Shemale

Forførende Sophia fra odense

Recommended Posts

Efter at have læst en anmeldelse Så tog jeg chancen og skrev til Sophia 

Var dog lidt usikker da hun ingen billeder har på sin annonce https://annoncelight.dk/showad/321086 men efter at have læst anmeldelsen kunne det ikke gå helt galt

Hun skrev hun havde tidlige tider så kunne nå forbi inden jeg kørte på job 

Jeg må sige min første reaktion da hun åbnede døren var wooooow hvor ser hun lækker ud 

Mulat lækker brun krop med former en fantastisk røv 

Jeg hoppet i et hurtig bad og klaret det økonomiske og så gik det ellers stille og roligt skridt for skridt 

Hendes mund arbejde var til ug+ så jeg kunne høre englene synge

Hun satte sig op og begyndte at ridde mig og det var også til ug+ så jeg måtte stoppe hende så jeg ikke kom for hurtigt

Jeg lagde mig til rette imellem hendes ben og fik så ellers lov til at slikke hende godt og længe 

Kunne mærke hun nyder hvad hun laver og det ikke var fake lyde hun kommer med 

Det blev til lidt mere stutteri og så ellers afslutning i dogging position og endnu engang UG+ hun lavet lige 2 hurtige ryk med røven og bummmm så kom jeg sgu hurtigere end hurtig 

Så 110% jeg vil anbefale hende og skal nok også komme retur til hende på et tidspunkt 

Snyd ikke jer selv for et møde med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende en enkelt gang sidste år....jo, hun er da ok sød og rar...arabiske gener, meeeen lidt for stor og tung en dame til mig......meget middelmådig sex som jeg husker det. Har ikke haft behov for et genbesøg.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srg Shemale skrev, den 1.2.2022 at 11:40:

Efter at have læst en anmeldelse Så tog jeg chancen og skrev til Sophia 

Var dog lidt usikker da hun ingen billeder har på sin annonce https://annoncelight.dk/showad/321086 men efter at have læst anmeldelsen kunne det ikke gå helt galt

Hun skrev hun havde tidlige tider så kunne nå forbi inden jeg kørte på job 

Jeg må sige min første reaktion da hun åbnede døren var wooooow hvor ser hun lækker ud 

Mulat lækker brun krop med former en fantastisk røv 

Jeg hoppet i et hurtig bad og klaret det økonomiske og så gik det ellers stille og roligt skridt for skridt 

Hendes mund arbejde var til ug+ så jeg kunne høre englene synge

Hun satte sig op og begyndte at ridde mig og det var også til ug+ så jeg måtte stoppe hende så jeg ikke kom for hurtigt

Jeg lagde mig til rette imellem hendes ben og fik så ellers lov til at slikke hende godt og længe 

Kunne mærke hun nyder hvad hun laver og det ikke var fake lyde hun kommer med 

Det blev til lidt mere stutteri og så ellers afslutning i dogging position og endnu engang UG+ hun lavet lige 2 hurtige ryk med røven og bummmm så kom jeg sgu hurtigere end hurtig 

Så 110% jeg vil anbefale hende og skal nok også komme retur til hende på et tidspunkt 

Snyd ikke jer selv for et møde med hende 

Var alt med gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt hende for ca. 1 års tid siden i Odense. 
Hun er ikke tyk, men en høj kvinde med former. Velplaceret former i min optik. Sød, smilende og glad. Meget positivt møde. 
Hun tilbød den gang uden kondom, både ved bj og sex - jeg holdte dog mig til sex med kondom. 
Hun snakker helt flydende dansk og har nok af arabisk baggrund, men lyder til at hun er fuldt ud integreret. Så som tidligere nævnt, så kunne hun lige så godt gå som en meget solbrun babe. 

Redigeret af Vnx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...