Hop til indhold
Brundane

Missbunny25 gammel beskidt

Recommended Posts

Ah damn har også været forbi for lidt over en uge siden, glemte at skrive anmeldelse af hende, så havde du sparet turen :(

Gik igen, var ellers ok med lidt overvægt, så længe hun havde et kønt ansigt, men billederne er som beskrevet mange mange år siden, og det er mere at betegne som svær overvægt, der var intet der kunne tænde mig.

@Mis4, ikke beskidt på den gode måde, beskidt tøj, lejlighed (rod over alt), beskidt plettet madres.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Hmm!!!

Har skrevet med hende de sidste dage. Så blev lidt chokeret over at se anmeldelsen her.

Jeg fortalte hende det og fortalte om mine betænkeligheder
Hun mener så at hun udemærket ved hvem personen er som står bag og vedkommende har opført sig MEGET grimt mod HENDE!!
Så viste hun sig på snapchat og det ligner sgu meget godt profilbilledet.
MHT Alderen viste hun sygesikringsbevis og den passer altså!
Hun sagde at hun fortæller alle at hun er i gang med et større vægttab og derfor har en del løs hud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvem hun mener, men bare pga man siger “nej tak det var ikke lige det jeg forventede” og går, behandler man altså ikke hende grimt.

Jeg kunne personligt ikke se meget lighed med profil bilederne og den person der åbnede døren, og står 100% ved hvad jeg har beskrevet, det var det jeg mødte da jeg kom der.

Men skriv gerne en anmeldelse når du rent faktisk har været der, virker bare lidt mærkeligt når vi er to der rent faktisk har været der, der har oplevet noget helt andet, virker mere til hun prøver at lokke dig forbi med en masse historier der intet har med virkeligheden at gøre.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
8000SD skrev, for 13 timer siden:

Ved ikke hvem hun mener, men bare pga man siger “nej tak det var ikke lige det jeg forventede” og går, behandler man altså ikke hende grimt.

Jeg kunne personligt ikke se meget lighed med profil bilederne og den person der åbnede døren, og står 100% ved hvad jeg har beskrevet, det var det jeg mødte da jeg kom der.

Men skriv gerne en anmeldelse når du rent faktisk har været der, virker bare lidt mærkeligt når vi er to der rent faktisk har været der, der har oplevet noget helt andet, virker mere til hun prøver at lokke dig forbi med en masse historier der intet har med virkeligheden at gøre.

2 personer der er ret enig mere end et sted her på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh ved ikke helt hvad dit problem er, hvis hun er noget for dig, så bare besøg hende og skriv gerne en anmeldelse her på sitet, husk folk tænder på noget forskelligt, jeg har beskrevet hvad jeg mødte, det var ikke det profilen gav indtryk af, men ser ingen grund til de her person angreb fra dig af, det er simpelthen for plat.

Giver ikke ligefrem en lyst til at dele erfaringer herinde.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, den 5.2.2022 at 14:35:

Hmm!!!

Har skrevet med hende de sidste dage. Så blev lidt chokeret over at se anmeldelsen her.

Jeg fortalte hende det og fortalte om mine betænkeligheder
Hun mener så at hun udemærket ved hvem personen er som står bag og vedkommende har opført sig MEGET grimt mod HENDE!!
Så viste hun sig på snapchat og det ligner sgu meget godt profilbilledet.
MHT Alderen viste hun sygesikringsbevis og den passer altså!
Hun sagde at hun fortæller alle at hun er i gang med et større vægttab og derfor har en del løs hud!

Hvad hvis du tager en tur forbi hende og opleve det selv. 
eller bare FaceTime ;).

Redigeret af Brundane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...