Hop til indhold
peterpeter

Amanda in nørrebro! Erotic B2B massage!

Recommended Posts

Guest Salad
mcnasty skrev, for 8 minutter siden:

Har ikke været der, men står på listen

Check søgning der ligger nogle anmeldelser 

En søgning giver et hav af svar på Amanda: trans A , XL A, etc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad

Hun holder til samme sted som græske Emilly, normaltvis gør på Nørrebro.

Ærgeligt at hun ikke har dagens avis på et foto eller to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også svaret en anden tråd. Bare til info;

Jeg bookede en tid hos hende. Og al kommunikation gik godt. Vi skrev lidt frem og tilbage, og aftalte en tid samme aften. Hun skrev tilbage, at hun havde fået en ledig tid, og at jeg nu kunne komme tidligere. Det aftalte vi, og jeg hoppede op på cyklen. 

Undervejs skrev hun igen, og spurgte hvornår jeg var der. Jeg svarede mens jeg cyklede at jeg var der inden for 5 min, og hun svares “OK”. Da jeg ankom skrev jeg til hende, men hun svarede ikke. Jeg bankede på døren, men der blev ikke åbnet. Skrev til hende igen.. og igen.. og efter 10 minutter kørte jeg. 

da jeg var kommet hjem havde hun stadigvæk ikke svaret, og der fik 20 min før hun gjorde. Hun skrev “he is in shower now - you can come if you want”. Det svarede jeg nej tak til. 

jeg er sikker på, at jeg bare har været uheldig. Det virkede dog som om, at hun er ret booket, og at hun presser folk ind, så hun kun har få ledige tider. 

personligt har jeg ikke lyst til at møde kunden før mig på vej ind ad døren. Men det er jo en smagssag 

håber der er andre der får bedre oplevelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...