Hop til indhold
Randy

Sweet Sexy Vicky

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/331417 

Hun er hos Maya thai massage, men er selv en Afrikaner fra Italien. 
Godt engelsk, berøringsvenlig. Moden dame. Billederne er ægte. 

Stedet 9/10, top hygiejne, diskret. 
Damen er lækker og nem, men som alle sorte kvinder ønsker hun det hurtigt overstået. Hun presser ikke på men stønner meget "åh please cum". 
Oplevelsen værd hvis man vil have lækker sex med en flot sort dame. 
Mødte hende samme sted for nogle år siden. Så det er anden gang jeg har en god oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, den 1.2.2022 at 02:04:

https://annoncelight.dk/showad/331417 

Hun er hos Maya thai massage, men er selv en Afrikaner fra Italien. 
Godt engelsk, berøringsvenlig. Moden dame. Billederne er ægte. 

Stedet 9/10, top hygiejne, diskret. 
Damen er lækker og nem, men som alle sorte kvinder ønsker hun det hurtigt overstået. Hun presser ikke på men stønner meget "åh please cum". 
Oplevelsen værd hvis man vil have lækker sex med en flot sort dame. 
Mødte hende samme sted for nogle år siden. Så det er anden gang jeg har en god oplevelse med hende.

Ja har kigget lidt på hende :-) Har nu haft nogle blandede oplevelser med sorte GPer, også nogle hvor det endte langt over tiden og hygge snak. Har endda også været ude privat med en for nogle år siden. De er som de fleste, forskellige. Men har selv fornemmet at bollefabrik damer som regel bare vil have dig ud i en fart, uanset om de er sorte, hvide, gule eller brune.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 5 timer siden:

Ja har kigget lidt på hende :-) Har nu haft nogle blandede oplevelser med sorte GPer, også nogle hvor det endte langt over tiden og hygge snak. Har endda også været ude privat med en for nogle år siden. De er som de fleste, forskellige. Men har selv fornemmet at bollefabrik damer som regel bare vil have dig ud i en fart, uanset om de er sorte, hvide, gule eller brune.

hun er over gennemsnits oplevelsen og hygge snakkede gerne bagefter :) hun sagde det var fordi jeg var så stor jeg skulle komme hurtigt... passer det? Jeg lever videre i drømmen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...