denism1 3 Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Redigeret 31. Januar, 2022 af denism1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 31. Januar, 2022 Go, go, go. Der er ingen grund til at holde dig tilbage. Hun er gammel nok til at vide, hvad hun kaster sig ud. Og bliver hun gravid, så gifter i jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PythagorianG 7 Skrevet 31. Januar, 2022 Kom igang. Det da 100 gange mere fornuftigt end at tænde på transkønnet…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 378 Skrevet 31. Januar, 2022 Du ved vel bedst selv om du føler dig tiltrukket. Og hvis du er i tvivl, så kan du jo give det et forsøg og se om det er noget for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 1. Februar, 2022 denism1 skrev, for 30 minutter siden: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Giv den gas - men vogt dig for efterligninger Det er måske ikke hvad du tror https://dk.trustpilot.com/review/www.badoo.com?stars=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 1. Februar, 2022 Ja, måske skulle man en dag prøve en yngre model 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 922 Skrevet 1. Februar, 2022 Kan huske at jeg blev forelsket i min klasselærerinde Men så en dag var hun væk Nå ? Hva skete der ? Hun var gået på pension 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1692 Skrevet 1. Februar, 2022 butterfly skrev, for 3 timer siden: Hun var gået på pension Så havde hun jo masser af tid, så I kunne udvikle jeres forhold - måske inklusiv lektiehjælp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 263 Skrevet 1. Februar, 2022 Min kæreste er 59, det går da mægtigt med sex. Jeg er så også 59 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 1. Februar, 2022 butterfly skrev, for 3 timer siden: Kan huske at jeg blev forelsket i min klasselærerinde Men så en dag var hun væk Nå ? Hva skete der ? Hun var gået på pension Maybe you will find her on Badoo. I’ve heard about a ”pensionist” on Badoo, that claims she’s 61 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 1. Februar, 2022 Go - hun ved hvad den skal bruges til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 1. Februar, 2022 denism1 skrev, for 7 timer siden: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Hvis du syntes at hun ser ok ud, så bare kom i gang. Jeg er selv 59, og har en bolle veninde. på 66. Det går ganske fint. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 1. Februar, 2022 denism1 skrev, for 8 timer siden: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Er du bange for, at hun er for ung for dig? Undskyld, kunne ikke lade være Go for det. Der er masser af positive svar til at kaste dig ud i det. Måske finder du en ny fetish Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 1. Februar, 2022 61 er altså bare et tal. forhold dig til kvinden , ikke alderen 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 262 Skrevet 1. Februar, 2022 præcist - forhold dig til kvinden ikke alderen. jeg er 47 år og er bolleven for et par hvor hun er 56 og han er 63 - og det går ganske fint. Hun har en sexappetit hvor "63" ikke kan følge med, og det kommer så os alle til gode. hun har naturligvis ikke bryster som en pige på 25 år - men hun har en beskidt fantasi og er fortrolig med den.... så giv den bare gas - men pas på dig selv når det nu er online kommunikationen foregår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 1. Februar, 2022 denism1 skrev, for 10 timer siden: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? go..spørger hende om hun var frisk på en trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 1. Februar, 2022 Om det er go eller no go med en kvinde på 61 for mig handler det også mere om personen end alderen. Jeg har lige set nye billeder af Madonna, hun er 63 og har stadig en god røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 1. Februar, 2022 Underligt spørgsmål. Selvfølgelig er det go hvis i begge to har lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Salad Skrevet 1. Februar, 2022 denism1 skrev, for 20 timer siden: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Afhængigt af din alder, kunne det måske blive lidt akavet, når hun vil møde dine forældre og hun kommer i hot pants . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 280 Skrevet 2. Februar, 2022 Go for it. Jeg har i de sidste 34 år knaldet alle årgange mellem 18 og 70 år. Også da jeg var ung var jeg sammen med nogen som var 60+. og det er mine bedste seksuelle oplevelser. De unges skønhed er fedt, men en ægte liderlig milf/gilf som ikke er hæmmet af hvordan de tager sig ud har været mine bedste oplevelser… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9582 Skrevet 2. Februar, 2022 denism1 skrev, den 1.2.2022 at 00:30: Der er en kvinde der bare er helt vild med mig og sender mig frække beskeder på badoo - men jeg holder mig lidt tilbage da hun er 61? er det go eller no go? Det er vel ikke anderledes end at mange mænd på + 60knepper unge kvinder på 25. Så hvor skulle kvinde på + 60 ikke kunne kneppe unge fyre som sig på 25. Har du og hende lyst, så fuck diverse fordomme. i skal jo nok ikke giftes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 2. Februar, 2022 Kammerherre skrev, den 1.2.2022 at 14:01: Jeg har lige set nye billeder af Madonna, hun er 63 og har stadig en god røv. Og hun synger stadigvæk Like a Virgin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 3. Februar, 2022 Tjaa @denism1 om det ervgo, eller no go for dig at have sex med en kvinde på 61, er du den eneste der kan besvare, du behøver ikke at spørge nogen om lov, du kan være ligeglad med hvad andre mener om aldersforskellen (hvis det er relevant) Har I begge lyst til sex med hinanden så go, hareen af jer ikke lyst så no go. Mere besværligt er det ikke. have fun med din gilf Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. Februar, 2022 (edited) At være 61 i dag, er da ikk noget problem. Du vil finde mange gper der har ca samme alder og går som sidst i 40erne. Hvad sammenligner du med i forhold til alder? Nogen du kender er 61 og er ret forfalden? Jeg har før mødt nogen fra min folkeskole , der ligner nogen på 70+ selv om vi har samme alder ca 60. Det er måden man er på , der betyder noget. Ja, man man har jo ikke modelkrop, medmindre man skal reklamere for vitaminpiller, eller rollatorer. Man kan gøre meget ved som selv og valg af påklædning. Dermed ikke sagt at man skal gå i streetwear, men klæde sig efter alder. For resten er fløjlsbukser trendy igen, havde eller svoret, at dem så man aldrig igen Redigeret 3. Februar, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg