Hop til indhold
Guest next

Andreea - Aalborg C

Recommended Posts

Guest next

I liderlighedens desperation over at jeg ikke kunne besøge en af de dominerende piger jeg tidligere har besøgt, faldt jeg tilfældig over Andreea annonce

https://annoncelight.dk/showad/333355


Jeg har ikke tidligere besøg Andreea, men har ifm med besøg hos en af hendes kollegaer fået et glimt af hende.
Jeg tog kontakt til Andreea på SMS (gebrokkent engelsk), og spurgte om hun ville give mig en 1/2 times dominerende, følsomt, kærtegnende, edging, olie, håndjob, med meget opmærksomhed på mine følsomme  opbundne nosser, måske suppleret med verbal dominans/dirtytalk og kinky dominerende øjenkontakt.
Jeg vedlagde en kort beskrivelse af mig selv, med bla højde, drøjde, alder, og nationalitet.
Andreea svarede overraskende hurtigt tilbage, jeg fik en akut tid til en gang massage med verbal dominans. :)

En del af mit møde med Andreea var en leg med verbal dominans, hvor Andreea var den dominerende, jeg fik dog efter lidt drilleri, lov til at berøre hendes fantastiske bryster, med hænder og tunge (jeg er meget brystfikseret) jeg glemte dog i mine tåge af liderlighed, at også at spørge om lov til at berøre hendes fantastiske balder.
Andreeas dominans er ikke fysisk dominans, men psykisk/verbal dominans, hvilket jeg finder fantastisk. Dog kan Andreea sagtes tage et godt fast tag i et par følsomme opbundne nosser. :)
Andreea bad mig på et tidspunkt rejse mig op, hvilket var nærmest umuligt for mig, min hjerne formåede ikke at styre mine ben, så jeg endte foran Andreea, som igen gav min pik og væsentligt mine nosser en masse skiftende opmærksomhed fra det blide til det lidt hårdere. :)
Andreea fik i den grad givet mig en fantastisk oplevelse (bemærk disclaimer), 

Andreea, spurgte inden legens begyndelse, om jeg skulle tages med strap-on, hvilket jeg takkede nej til. Jeg kunne dog godt finde på at lede hende tage min anale mødom, hun er tilpas blid i sin dominans, og virker ikke til at vil fare voldsomt frem. Det frække smil, og det fantastiske glimt hun har i øjnene. Som jeg oplevede flere gange mens jeg blev "malket" er enten et rendyrket og hammergodt skuespil ellers kan hun bare godt li sin rolle som den kinky og blide domina. Uanset hvad, min pik, mine nosser og min hjerne blev tømt godt og grundigt, til en frækt smilende pige, der flere gange fastholdt øjenkontakten.

Disclaimer: Oplevelsen jeg beskriver her, er min oplevelse og oplevelsen er ud fra det jeg aftalte og oplevede sammen med Andreea, du vil ikke kunne få samme oplevelse som mig, da dine ønsker/preference til det perfekte oplevelse med stor sikkerhed er en helt anden end min.  
Af samme grund som disclaimer, laver jeg meget sjældet anmeldeser på EG af piger jeg besøger, da min fantastiske oplevelse kun er min, og ikke vil kunne opleves af andre end mig, min anmeldese på min fatastiske oplevelse vil kunne medføre en anden bliver skuffet over et besøg hos Andreea , hvis vedkommende ønsker samme oplevelse og behandling som mig.

Så i bund og grund, kan jeg bekræfte pigen eksisterer, hendes billeder er ægte, hendes annonce lever op til det hun leverer. derudover er hun smilende, imødekommende og nem at snakke med, og virker til at gøre meget for at give så god en service som mulig. Andreea er i mine øjne en meget smuk pige, med nogle fantastiske former, både bryster og balder er fantastiske at se på. 

for mit vedkommende er det ikke sidste gang jeg har aflagt Andreea et besøg. :)
 
/Next

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Det glæder mig, at du havde en god oplevelse med Andreea. Jeg har selv mødt hende to gange og jeg synes også hun er rigtig lækker og sød. Hun har en fantastisk flot krop, smukke øjne og et dejligt smil. 
 

Har ikke prøvet hendes dominerende side, men kan sagtens forestille mig, at hun er god til det også. Har skrevet lidt sammen med hende om det, så vi må se :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god fortælling.  Og godt du havde en fed oplevelse . 

Jeg har dog kun aflagt et besøg som var en lidt kedelig oplevelse. Meget overfladisk og så måtte jeg ikke røre brysterne (tænker de lige var blevet peppet op). Men måske jeg skulle prøve igen og så evt. medbringe pisk og blindfold 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maljen skrev, den 1.2.2022 at 21:32:

Kan du sige cirka hvor i Aalborg hun holder til.

Da jeg så hende var det stedet med det ovale spejl (hvis det siger dig noget) 

Aalborg C nær algade gå gade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
LillePalle99 skrev, for 7 timer siden:

Jeg har dog kun aflagt et besøg som var en lidt kedelig oplevelse. Meget overfladisk og så måtte jeg ikke røre brysterne (tænker de lige var blevet peppet op).

Tror nu hendes bryster er ganske naturlige, men de er meget følsomme. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Martinh skrev, den 1.2.2022 at 18:34:

Hende gad jeg godt kom til København!

Dine bønner er hørt. Andreea er i København nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...