Hop til indhold
Guest Rockhard

XXL Struer - Blow

Recommended Posts

Jeg mødtes med hende tirsdag morgen. 

Dejlig, dejlig pige!!! Det viste sig at vi havde mødtes før. For år tilbage besøgte jeg hende rigtig mange gange. Gensynsglæden var stor (for os begge), så det blev til en del mere end bare et hurtigt blow:P 

Hun sutter som en drøm, så kan klart anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rockhard

Tak - det lyder jo som noget der er værd at prøve… de XXXL .. er det meget voldsomt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er stor, det er vist ikke nogen hemmelighed når hun beskriver sig selv som XXXL. Så hvis du ikke er til tykke piger, er hun nok ikke noget for dig. 

Og så igen, hvis det bare er til en sutter du møder hende, er det så ikke ligegyldigt hvor stor hun er..?B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rockhard

Tak for svar … nu spurgte jeg jo i min første besked om der var mulighed for FP…. Så derfor spurgte jeg …

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at kontakte hende flere gange men min mail går i hendes spam. nogen der har andre måder at kontakte hende på er jeg meget intrasseret, evt en der kender hende der kan sætte os i kontakt? Evt hvor du sender min mail til hende.

Håber der en som kan hjælpe. 

Redigeret af Nifita

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaa, hun er stadig aktiv, så håbede en af dem der har skrevet om hende her stadig har kontakt. Eller en der vil hjælpe mig med at komme i kontakt med hende gennem mail :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nifita skrev, den 29.1.2025 at 15:11:

Jaa, hun er stadig aktiv, så håbede en af dem der har skrevet om hende her stadig har kontakt. Eller en der vil hjælpe mig med at komme i kontakt med hende gennem mail :)

Du kunne jo evt lave en ny mail, der er jo Gmail som de fleste kan modtage

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 16 minutter siden:

Du kunne jo evt lave en ny mail, der er jo Gmail som de fleste kan modtage

Har prøvet fra 2 mails, og bruger blandt andet Gmail, og ikke haft bøvl med det før. Så har prøvet at lave ny mail, men virker stadig ikke til de går igennem. Må jo se om jeg finder en der kan hjælpe 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fået svar fra hende for længe siden hvor hun skrev jeg var endt i spammappen, men var velkommen til at skrive igen næste gang hun søgte, så har jeg bare ikke fået respons siden. Så tror jeg ender i spam filteret.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...