Guest Rockhard Skrevet 31. Januar, 2022 Er der nogen der har en oplevelse med hende her - og evt kan fortælle om pris / oplevelse tilbyder hun FP https://annoncelight.dk/showad/333354 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 3. Februar, 2022 Er der virkelig ingen der har nogen erfaring med hende her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 66 Skrevet 3. Februar, 2022 Jeg mødtes med hende tirsdag morgen. Dejlig, dejlig pige!!! Det viste sig at vi havde mødtes før. For år tilbage besøgte jeg hende rigtig mange gange. Gensynsglæden var stor (for os begge), så det blev til en del mere end bare et hurtigt blow Hun sutter som en drøm, så kan klart anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 4. Februar, 2022 Tak - det lyder jo som noget der er værd at prøve… de XXXL .. er det meget voldsomt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 66 Skrevet 5. Februar, 2022 Hun er stor, det er vist ikke nogen hemmelighed når hun beskriver sig selv som XXXL. Så hvis du ikke er til tykke piger, er hun nok ikke noget for dig. Og så igen, hvis det bare er til en sutter du møder hende, er det så ikke ligegyldigt hvor stor hun er..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 5. Februar, 2022 Tak for svar … nu spurgte jeg jo i min første besked om der var mulighed for FP…. Så derfor spurgte jeg … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 1. Marts, 2022 hvor stor snakker vi? erfaringsmæssigt kan xxxl dække alt fra lidt småbuttet til infinity Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 7. Juni, 2022 Er det slet ikke muligt at få Lov til at kneppe hende og slikke hendes fisse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akasut@ 58 Skrevet 7. Juni, 2022 Er hun måske islænding??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nifita 1 Skrevet 28. Januar (edited) Har prøvet at kontakte hende flere gange men min mail går i hendes spam. nogen der har andre måder at kontakte hende på er jeg meget intrasseret, evt en der kender hende der kan sætte os i kontakt? Evt hvor du sender min mail til hende. Håber der en som kan hjælpe. Redigeret 28. Januar af Nifita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 106 Skrevet 28. Januar Det er en 3 år gammel tråd, så gætter på at hun ikke er her længere eller er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Comp 42 Skrevet 28. Januar Hun er der stadig https://annoncelight.dk/showad/415341 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nifita 1 Skrevet 29. Januar Jaa, hun er stadig aktiv, så håbede en af dem der har skrevet om hende her stadig har kontakt. Eller en der vil hjælpe mig med at komme i kontakt med hende gennem mail :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 229 Skrevet 30. Januar Nifita skrev, den 29.1.2025 at 15:11: Jaa, hun er stadig aktiv, så håbede en af dem der har skrevet om hende her stadig har kontakt. Eller en der vil hjælpe mig med at komme i kontakt med hende gennem mail Du kunne jo evt lave en ny mail, der er jo Gmail som de fleste kan modtage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nifita 1 Skrevet 30. Januar tilmodenQ skrev, for 16 minutter siden: Du kunne jo evt lave en ny mail, der er jo Gmail som de fleste kan modtage Har prøvet fra 2 mails, og bruger blandt andet Gmail, og ikke haft bøvl med det før. Så har prøvet at lave ny mail, men virker stadig ikke til de går igennem. Må jo se om jeg finder en der kan hjælpe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nifita 1 Skrevet 3. Februar Har fået svar fra hende for længe siden hvor hun skrev jeg var endt i spammappen, men var velkommen til at skrive igen næste gang hun søgte, så har jeg bare ikke fået respons siden. Så tror jeg ender i spam filteret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg