Hop til indhold

TANJA 699 i Esbjerg er fake, falske billeder.

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil gøre det kort: bestilte 45 minutter med hende. Men ak det var jo slet ikke hende på billederne, så endnu en gang vendte jeg om på trappen. På billederne har hun blå øjne men i virkeligheden har hun brune øjne og buttet og ikke særligt høj.

kan ikke finde ud af at linke.

Skrevet

For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket.

hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende.  evt hvis du har hendes profil navn.

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 9 minutter siden:

For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket.

hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende.  evt hvis du har hendes profil navn.

Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak!

Skrevet
cassanova skrev, Lige nu:

Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak!

Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen 

Skrevet
cassanova skrev, for 29 minutter siden:

kan ikke finde ud af at linke.

Lænke-tegnet ser sådan her ud: 1574461602_Lnke.JPG.579870fd2910d2c39acc621b47cfde14.JPG

Du finder det på værktøjslinien over skrivefeltet.

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 4 minutter siden:

Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen 

TANIA699.

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, for 8 minutter siden:

@cassanova jeg tror hun har lukket hendes annonce, jeg kan ikke finde noget på det navn

Profilen er der stadigvæk på plads TANIA699. Sydjylland og under Esbjerg.

Skrevet

Pudsigt når jeg trykker på ovenstående link, kommer jeg godt ind på hendes side. Men hvis jeg så søger på hende, så kommer der ikke noget resultat frem<_<

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.