cassanova 575 Skrevet 31. Januar, 2022 Jeg vil gøre det kort: bestilte 45 minutter med hende. Men ak det var jo slet ikke hende på billederne, så endnu en gang vendte jeg om på trappen. På billederne har hun blå øjne men i virkeligheden har hun brune øjne og buttet og ikke særligt høj. kan ikke finde ud af at linke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. Januar, 2022 For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket. hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende. evt hvis du har hendes profil navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 31. Januar, 2022 Ham der gutten skrev, for 9 minutter siden: For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket. hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende. evt hvis du har hendes profil navn. Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. Januar, 2022 cassanova skrev, Lige nu: Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak! Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9665 Skrevet 31. Januar, 2022 cassanova skrev, for 29 minutter siden: kan ikke finde ud af at linke. Lænke-tegnet ser sådan her ud: Du finder det på værktøjslinien over skrivefeltet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 31. Januar, 2022 Ham der gutten skrev, for 4 minutter siden: Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen TANIA699. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 31. Januar, 2022 @cassanova jeg tror hun har lukket hendes annonce, jeg kan ikke finde noget på det navn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 31. Januar, 2022 Ham der gutten skrev, for 8 minutter siden: @cassanova jeg tror hun har lukket hendes annonce, jeg kan ikke finde noget på det navn Profilen er der stadigvæk på plads TANIA699. Sydjylland og under Esbjerg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Dough 5 Skrevet 31. Januar, 2022 cassanova skrev, for 44 minutter siden: Profilen er der stadigvæk på plads TANIA699. Sydjylland og under Esbjerg. https://annoncelight.dk/showad/335995 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 1. Februar, 2022 Pudsigt når jeg trykker på ovenstående link, kommer jeg godt ind på hendes side. Men hvis jeg så søger på hende, så kommer der ikke noget resultat frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg