Hop til indhold
cassanova

TANJA 699 i Esbjerg er fake, falske billeder.

Recommended Posts

Jeg vil gøre det kort: bestilte 45 minutter med hende. Men ak det var jo slet ikke hende på billederne, så endnu en gang vendte jeg om på trappen. På billederne har hun blå øjne men i virkeligheden har hun brune øjne og buttet og ikke særligt høj.

kan ikke finde ud af at linke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket.

hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende.  evt hvis du har hendes profil navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 9 minutter siden:

For at linke skal du kopiere linket fra annoncen og så gå herind, oprette en ny tråd, trykke på det lille kæde ikon indføre linket.

hvor har du fundet pigen, så kan jeg prøve at lede efter hende.  evt hvis du har hendes profil navn.

Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, Lige nu:

Fundet på AnnonceLight, på forhånd tak!

Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 29 minutter siden:

kan ikke finde ud af at linke.

Lænke-tegnet ser sådan her ud: 1574461602_Lnke.JPG.579870fd2910d2c39acc621b47cfde14.JPG

Du finder det på værktøjslinien over skrivefeltet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 4 minutter siden:

Har du noget mere info om pigen, dansks/udenlandsk, blond/mørk alder og så videre?For udemiddelbart kan jeg ikke finde en Tanja i Esbjerg på annoncelight. Men det kan være hun har lukket annoncen 

TANIA699.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham der gutten skrev, for 8 minutter siden:

@cassanova jeg tror hun har lukket hendes annonce, jeg kan ikke finde noget på det navn

Profilen er der stadigvæk på plads TANIA699. Sydjylland og under Esbjerg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...