Guest #2tiltango Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/329697 Jeg havde set på hendes annonce i noget tid og læst nogle gode anmeldelser, så jeg besluttede mig for, at noget af søndagen skulle bruges i hendes selskab. Det lykkes at få en aftale i hus, og jeg drog afsted. Indgangen til stedet er alt efter tiden på dagen og årstiden enten pakket med mennesker eller næsten tom. Så på en kold vinteraften en søndag er der nok ikke mange, som følger med i hvem, der kommer og går. Selve lejligheden er i fin stand, og badeforholdene er udemærket, selvom det er en opstillet brusekabine. Lige fra det øjeblik jeg trådte ind af døren, blev jeg mødt af en sexet kvinde, som smilte og snakkede (meget). Og ikke for at lyde flabet, så var hun næsten kun stille, når hun havde noget i munden. Men jeg synes også, at det er et plus ved at besøge hende. Sandra snakker måske meget, men det skaber en god stemning, Og hun fik mig til at føle mig velkommen i en grad, som jeg ikke har oplevet tidligere. Hun virker virkelig til at kunne lide det, hun laver. Men som overskriften lyder, var jeg der for at prøve hendes frække massage. Men der var desværre ikke meget massage over det. Nok blev vi begge smurt ind i olien, men det var desværre også begrænset hvor meget de dejlige, store bryster blev brugt i body 2 body'en. Og så havde hun sine lange lakstøvler og noget lakundertøj med spænder, som ikke gjorde noget godt for massagen. Da det kom til 69'eren og facesitting, havde jeg glemt alt om massagen. Hun giver glædeligt og hun modtager også glædeligt. Og hun ved hvad, hun gerne vil have, og det er selvfølgelig i orden. Jeg havde håbet på, at jeg kunne komme ud over hendes store bryster, mens hun sad på knæ, og jeg stod op, men måske en anden gang. Hvis jeg skal besøge hende igen, bliver det til en omgang kinky sex, for der tror jeg, at hun virkelig er i sit es. Redigeret 31. Januar, 2022 af #2tiltango Jeg kom til at trykke enter før, jeg havde skrevet noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 31. Januar, 2022 Du er en mand af få ord. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. Januar, 2022 Den anmeldelse siger bare det hele! Ikke så meget pjat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 31. Januar, 2022 Stop nu med at forstyrre mig. Jeg fumler nok med ti tommelfinger i forvejen. Nu er mit indlæg igen slettet, fordi jeg trykker de forkerte steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 31. Januar, 2022 #2tiltango skrev, Lige nu: Stop nu med at forstyrre mig. Jeg fumler nok med ti tommelfinger i forvejen. Nu er mit indlæg igen slettet, fordi jeg trykker de forkerte steder. Giv mig lige 10 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. Januar, 2022 #2tiltango skrev, Lige nu: Stop nu med at forstyrre mig. Jeg fumler nok med ti tommelfinger i forvejen. Nu er mit indlæg igen slettet, fordi jeg trykker de forkerte steder. Gå ind i dit oprindelige indlæg....ved rediger....du har 1 time til det...tag dig tid til det....vi tager bare gas på dig... Så ro på. Go for it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 31. Januar, 2022 Hendes billeder er reduceret??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 31. Januar, 2022 ViborgMand skrev, Lige nu: Hendes billeder er reduceret??? Ja det er nok noget af det der photoshop, men hun er stadig fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest #2tiltango Skrevet 31. Januar, 2022 Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden: Gå ind i dit oprindelige indlæg....ved rediger....du har 1 time til det...tag dig tid til det....vi tager bare gas på dig... Så ro på. Go for it! Det ved jeg Men jeg var også i gang med at redigere det, så fik jeg en notifikation, som jeg selvfølgelig skulle se, og så var det jeg havde skrevet væk. Dum som jeg er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 31. Januar, 2022 #2tiltango skrev, for 2 minutter siden: Ja det er nok noget af det der photoshop, men hun er stadig fræk. NÅ Retoucherede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1490 Skrevet 31. Januar, 2022 ViborgMand skrev, 1 time siden: Hendes billeder er reduceret??? Ja det må man sige. Tidligere var der dobbelt så mange 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 1. Februar, 2022 Tak for en fin anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 1. Februar, 2022 Det gik jo fint med den anmeldelse...Flot! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 1. Februar, 2022 Jeg besøgte Sandra for lidt over et år siden , normalt er jeg ikke til pse. Som hun er Big time. sød , flot kvinde ca 40-45 år. Hun mødte mig med mere naturale look , hvor jeg synes at var flottere en hendes billeder . btb i 30 minutter som var sensuelt med masse af oile med gode kemi og samspil , til sidst exploderede jeg . Fantastisk oplevelse . hun er det modsat af hvad jeg normal tiltrukket af , men jeg gik derfra med et stor smil. Hun skal opleves !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 1. Februar, 2022 ViborgMand skrev, for 22 timer siden: Hendes billeder er reduceret??? Hun mener retoucheret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 633 Skrevet 1. December, 2022 Brysterne er i hvert fald ikke reduceret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kerntom8 2 Skrevet 2. December, 2022 Har hun helt droppet Aarhus ? Synes det længe siden jeg har set hende annoncere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 2. December, 2022 Kerntom8 skrev, for 1 time siden: Har hun helt droppet Aarhus ? Synes det længe siden jeg har set hende annoncere Hun er i Aarhus idag. Tror hun kom til byen igår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MiAarhus 34 Skrevet 3. December, 2022 Molle37 skrev, den 2.12.2022 at 08:08: Hun er i Aarhus idag. Tror hun kom til byen igår. Yes. Hun har lige været i Aarhus torsdag og fredag. Lykkedes mig desværre ikle at få en aftal.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 355 Skrevet 4. December, 2022 Hun er bare en dejlig fræk kvinde. Kan klart anbefale hende hvis men er til bimbo lokket. Håber bare hun begynder at komme fast til Jylland igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bareEnGut 0 Skrevet 20. December, 2022 Undskyld for et længere skriv fra en nyoprettet bruger. Jeps, der røg min kreditværdighed helt i bund, men jeg prøver alligevel at dele min oplevelse. Min oplevelse af pigebarnet er at hun er af de dér typer som godt kan lidt at lege med folk for at pisse dem af. Hun gjorde i hvert fald en mægtigt stor indsats for at pisse mig så meget hun kunne, desværre for hende så ryster jeg bare på hovedet, opretter en profil så jeg kan dele oplevelsen og finder en anden, så mission failed kære Sandra. Jeg er stadig en glad mand. Jeg syntes dog stadig det var uprofessionelt og barnligt, så du slipper dog ikke for en beskrivelse af oplevelsen så andre kan undgå at få den samme. Nåh, til sagen: Jeg havde lavet en aftale med hende, men stedet er svært at finde og unummereret så jeg måtte skrive igen for at høre hende ad da jeg var i området. Jeg stod derfor først foran døren et par minutter efter aftalt tid. Havde faktisk været der til tiden hvis hun havde svaret hurtigt, men der gik flere minutter og så smuttede tiden over, men pyt, jeg tager gerne den fejl at jeg ikke kunne finde det på min kappe, no problem. Nåh, men jeg fandt det rigtige sted. Så begyndte showet. Hun fik kørt alle de gode tricks med at "døren er åben", "er du det rigtige sted?", "jeg åbner nu", "er du inde" osv. Selvfølgelig krydret med ventetid imellem beskederne, som det jo åbenbart passer sig. Og nej, jeg var selvfølgelig ikke hverken inde eller på vej ind, jeg stod stadig og skubbede på døren. Jeg er klar over hvordan det fungerer, pigen tjekker lige folk ud først, det er dog begrænset hvor meget hun har kunne se i mørket, men jeg er ikke grim eller ligner en trold. Jeg ligner ej heller en panser, men alligevel så måtte jeg bare stå der og blomstre. Det føltes ærlig talt som om at hun bare ville pisse på mig fordi jeg ikke stod der på sekundet vi havde aftalt. Jeg endte med at kalde hende ud på hendes gøgl hvorefter jeg fik en flabet besked om at ja, hun prøvede at tage fucke med mig og at jeg måtte have en dejlig aften. Og så lige en akrobat emoji..? Det er godt nok en mærkelig måde at opføre sig på. Også fordi der jo er mange gode oplevelser i byen, jeg finder jo bare en anden mens hun mister indtjening. Det virker ulogisk på mig, men hvad ved jeg. Spar jer selv den oplevelse, jeg er stadig forbløffet over hendes adfærd og har i årevis med mange besøg hos Gp'er aldrig oplevet noget lignende. Heller ikke at blive ghosted pga udseende. Det skulle have været min første danske gp igennem årene. Det blev så min absolut sidste. God aften, håber at I får bedre oplevelser end jeg har, men vær obs på denne oplevelse hvis du overvejer hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 21. December, 2022 bareEnGut skrev, for 6 timer siden: Undskyld for et længere skriv fra en nyoprettet bruger. Jeps, der røg min kreditværdighed helt i bund, men jeg prøver alligevel at dele min oplevelse. Min oplevelse af pigebarnet er at hun er af de dér typer som godt kan lidt at lege med folk for at pisse dem af. Hun gjorde i hvert fald en mægtigt stor indsats for at pisse mig så meget hun kunne, desværre for hende så ryster jeg bare på hovedet, opretter en profil så jeg kan dele oplevelsen og finder en anden, så mission failed kære Sandra. Jeg er stadig en glad mand. Jeg syntes dog stadig det var uprofessionelt og barnligt, så du slipper dog ikke for en beskrivelse af oplevelsen så andre kan undgå at få den samme. Nåh, til sagen: Jeg havde lavet en aftale med hende, men stedet er svært at finde og unummereret så jeg måtte skrive igen for at høre hende ad da jeg var i området. Jeg stod derfor først foran døren et par minutter efter aftalt tid. Havde faktisk været der til tiden hvis hun havde svaret hurtigt, men der gik flere minutter og så smuttede tiden over, men pyt, jeg tager gerne den fejl at jeg ikke kunne finde det på min kappe, no problem. Nåh, men jeg fandt det rigtige sted. Så begyndte showet. Hun fik kørt alle de gode tricks med at "døren er åben", "er du det rigtige sted?", "jeg åbner nu", "er du inde" osv. Selvfølgelig krydret med ventetid imellem beskederne, som det jo åbenbart passer sig. Og nej, jeg var selvfølgelig ikke hverken inde eller på vej ind, jeg stod stadig og skubbede på døren. Jeg er klar over hvordan det fungerer, pigen tjekker lige folk ud først, det er dog begrænset hvor meget hun har kunne se i mørket, men jeg er ikke grim eller ligner en trold. Jeg ligner ej heller en panser, men alligevel så måtte jeg bare stå der og blomstre. Det føltes ærlig talt som om at hun bare ville pisse på mig fordi jeg ikke stod der på sekundet vi havde aftalt. Jeg endte med at kalde hende ud på hendes gøgl hvorefter jeg fik en flabet besked om at ja, hun prøvede at tage fucke med mig og at jeg måtte have en dejlig aften. Og så lige en akrobat emoji..? Det er godt nok en mærkelig måde at opføre sig på. Også fordi der jo er mange gode oplevelser i byen, jeg finder jo bare en anden mens hun mister indtjening. Det virker ulogisk på mig, men hvad ved jeg. Spar jer selv den oplevelse, jeg er stadig forbløffet over hendes adfærd og har i årevis med mange besøg hos Gp'er aldrig oplevet noget lignende. Heller ikke at blive ghosted pga udseende. Det skulle have været min første danske gp igennem årene. Det blev så min absolut sidste. God aften, håber at I får bedre oplevelser end jeg har, men vær obs på denne oplevelse hvis du overvejer hende. Måske du bare ikke var hendes type? Jeg har besøgt hende flere gange, og oplevelsen har været fantastisk. Hun er pisse fræk og lækker. Jeg er ikke den eneste af den holdning, så jeg tror, at dit negative skriv drukner i alt det positive om Sandra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 126 Skrevet 21. December, 2022 Havde faktisk været der til tiden hvis hun havde svaret hurtigt, men der gik flere minutter og så smuttede tiden over. Selvfølgelig krydret med ventetid imellem beskederne, som det jo åbenbart passer sig. Beklager jeg ikke skrev hurtigt nok tilbage! Flere min. må være med en anden eller dig selv du mener Ved virkelig ikke hvorfor du ikke kom ind selvom jeg flere gange åbnet for dig? Men hvorfor gik du ikke ind da min nabo åbnet døren?! Forstår godt det er stramt at stå ved en dør som ikke åbner! Men at du tror og skriver jeg står i en mørk opgang og tjekker dig ud og kun åbner pga. dit fjæs er fuldstændig langt ude ! Jeg knepper gerne en trold eller panser 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 23. December, 2022 Jeg kan slet ikke genkende billedet af at Sandra skulle tage pis på folk. jeg har haft fornøjelsen af Sandra en håndfuld gange når hun har været i Aarhus. alle gangene har der været super og ganske hurtig kommunikation, og alt er gået nemt med at komme ind ad døre mv. i Aarhus har jeg besøgt hende på et par forskellige adresser, og den ene af adresserne var knap så diskret. Men jeg fik ikke lov at stå i ret meget mere end 30 sek, før hun var i dørtelefonen og lukkede mig hurtigt ind. og nå ja, så er Sandra i min bog bare en super fræk pige, som i den grad kan kneppe én midt over hvis man ikke styrer hende bare en lille smule. Jeg skal helt klart besøge hende igen når/hvis lejligheden byder sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1018 Skrevet 23. December, 2022 Danske liderlige Sandra skrev, den 21.12.2022 at 17:10: Jeg knepper gerne en trold eller panser Jeg kan klæde mig ud som Shrek til næste gang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg