Hop til indhold
oros

Alice 20 km nord for Herning

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/318104

Lidt skriveri frem og tilbage om ønsker, tidspunkt, priser - og adressen. Det sidste gav lidt knuder, da Alice opgav en ikke-eksisterende én af slagsen. Hun hører til dem, der venter til sidste øjeblik med at opgive den nøjagtige adressen, fordi mange tilsyneladende bestiller tid - og bliver væk. Jeg på min side søger på adressen straks, jeg får den, så jeg kan planlægge turen. Nå, det løste sig.

Jeg ankom planmæssigt på adressen og blev taget imod på gårdspladsen af en smuk, ung dame. Hun er mindre end annoncen oplyser, tror jeg og håret har fået en anden farve. Det er dog hende på billederne, er jeg sikker på. Vi gav hånd og holdt i hånd hele vejen ind til sengen. En dejlig optakt.

Jeg havde bestilt en time med afslappende massage og penismassage. Vi kom af tøjet, og hun blev rigere, mens jeg blev fattigere. 

Ned på maven, massagen begyndte: behageligt, afslappende, dejligt og nydelsesfuldt. Det brugte vi ikke så meget tid på. Om på ryggen og straks hilste Lille Oros på Alices hænder. Det tog han godt imod, nikkede glad som hilsen og rejste sig op. Det var starten på vel 45 minutters total nydelse. Det var en massage, som jeg bedst kan sammenligne med den, Episke Maj fra https://www.episkm.com/ udfører. Her bare med det store plus, at smukke Alice sad nøgen ved siden af mig og lod mig føle, pille, røre. Igen og igen rullede orgasmerne gennem min krop. Jeg måtte bede om pause undervejs. Da vi tog afsked, fik jeg et knus af den slags, der kun kan være ment. Hold da op!

Alice er en tiltalende person, som er nærværende i udførelsen af massagen. Hun taler rigtig godt engelsk, og jeg havde en god kontakt med hende under hele besøget. Lille Oros nikker og er enig. Han plager allerede om et nyt besøg. Næste gang kommer der B2B på menuen, så der bliver måske lidt mindre opmærksomhed til til den lille.

Som det måske fremgår, kan jeg varmt anbefale Alice. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Oros ;)

Det lyder til at have været en god oplevelse - hvad koster sådan en tur "i karrusellen" ?, og måske kender du "tillæg" for B2B ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder som et godt bekendtskab.

Jeg undrer mig dog over, at du skriver, at hun er mindre end angivet i annoncen. Jeg kan ikke se noget om højde og drøjde i hendes annonce.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ritaliener skrev, for 1 minut siden:

eg kan ikke se noget om højde og drøjde i hendes annonce.....

Klik på profil-navnet Alessya - så står det der

Højde:158.00

Vægt:57.00

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, for 14 minutter siden:

Hej Oros ;)

Det lyder til at have været en god oplevelse - hvad koster sådan en tur "i karrusellen" ?, og måske kender du "tillæg" for B2B ?

1500. Jeg ved ikke, om det bare er timeprisen. Det tror jeg måske. Du kommer til at spørge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...