Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har idag haft besøg af Celina, en beslutning jeg tog på baggrund af hendes ærlige og frække profil samt de positive anmeldelser herinde. Tak for det. Jeg synes det var en aldeles fantastisk oplevelse.

Hun er smuk og dejlig.  Velskabt blød og lækker, virkelig køn og med det dejligste smil. Bedårende.

Jeg er typen som godt kan lide den totale oplevelse af god fræk sex og samtale og grin. Kald det en totaloplevelse.

Uden at ville gå nærmere i detaljer omkring sexoplevelsen, så vil jeg blot sige at det var virkeligt frækt, nærværende, omsluttende og lækkert. Hun er virkelig naturligt frigjort, afslappet og det var virkelig lækkert at dyrke sex med hende. Wow...

Efterfølgende lå vi tæt og snakkede om løst og fast, grinede af god humor, mens hun kælede blidt for mig. Det var sgu rigtig dejligt, og jeg er stadig helt salig.

Det var en totaloplevelse som jeg aldrig vil fortryde. Tak Celina, vi ses igen...

Redigeret af Thomas1321

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...