Hop til indhold

Recommended Posts

edit: jeg anmelder her Marina der var i Hillerød (altså hende her: Shemale wiki) -og ikke hende Annoncelight linket i tråden her refererer til. Undskyld misforståelsen. 
 

Jeg var forbi hende i slut oktober i år, i Hillerød. Stedet er et thai-massage sted i Hillerød. Ikke synderligt diskret, men ok. 
bestilte en time med b2b massage, fælles oral og hende som aktiv. Hendes engelsk er ikke super, så dialog var ikke i højsædet, men hun er gudesmuk (flottere end på foto), flink og serviceorienteret, og det var alt i alt en rigtig fin time, og selvom jeg var færdig 15 min før timen var gået, opfordrede hun til at blive den fulde time og få lidt ekstra hygge og massage. 
 

Hvis du vil prøve en vildt smuk ladyboy (og ikke forventer en dyb og medrivende samtale) vil jeg klart anbefale et besøg. 

Redigeret af CPHiThere

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHiThere skrev, den 31.1.2022 at 21:45:

hende her: Shemale wiki

Hvis du vil prøve en vildt smuk ladyboy (og ikke forventer en dyb og medrivende samtale) vil jeg klart anbefale et besøg. 

Jeg har også besøgt hende, og kan fuldt tilslutte mig beskrivelsen af en gudesmuk, og feminint udseende trans, man har lyst til at kigge mere på.

Hun har fornuftig størrelse patter, der naturligvis er hulpet på vej med implantater, og derfor er lidt hårde, men det gør ikke noget. Dertil en lille hyggediller. 

Hun var med på let tungekys, sådan feminint og behersket, men man bliver ikke snavet i gulvet, som jeg ellers foretrækker.

Jeg er rimeligt veludrustet, så jeg er vant til at ikke alle er med på sport i 2'eren, men hun overraskede mig med hurtigt selv at tage initiativet, og så fik hun den ellers bagfra. Det endte dog med at hun tog kalorius i munden uden gummi, og fik æren af at smage på tapetklisteret.

Hun sagde hun snart skulle videre, og hendes annonce er da også pillet ned nu, men skulle hun dukke op et andet sted i landet, vil jeg også anbefale et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...