Gangbang 649 Skrevet 31. Januar, 2022 SÅ er der endnu engang nyt Gang Bang på trapperne FRÆK og SEXET BLONDINE-MILF Fredag d. 4/2 fra 12 til 14 32 år 178 cm 90 kg - fyldig - men på de helt rigtige steder 80G i BH (det bruger hun dog aldrig ) Blondine Tatoveret Piercet i både mis og begge bryster Ikke ryger Tilbyder: -Lækker sex med og uden kondom -Blow - og sluger MEGET gerne -Dobbelt penetrering -Sprøjteorgasme - modtager GERNE klap i røven og et fast greb om halsen DOG INGEN: Anal og Kys Og nu til det kedelige og praktiske PRIS: 1500 pr deltager STED: på Fyn - nærmere info ved tilmeldelse (ca 17 min fra motorvejen) DISKRETION: forventes fra begge sider HYGIEJNE: Der er bad, sæbe og håndklæder til rådighed (vær gerne trimmet forneden ) Dét får du med som deltager : fræk hed sex, bad, håndklæder, kondomer, glidecreme, øl og vand Er i klar til en lækker, våd og fræk oplevelse? Spring på og vær med For at spare både din og vores tid - så ønskes kun seriøse henvendelser. Melder man til - men ikke dukker op uden afbud i god tid er du ikke velkommen til vores andre GB - ej heller med vores andre frække piger Dørene bliver først låst op 10 min før respekter venligst dette. Ved tilmedling smid en mail til [email protected] OBS - ved at for få tilmeldte deltagere, forbeholder vi os retten til at aflyse. OBS - for god ordens skyld: er både du og jeg naturligvis sygdomsfrie (både seksuelt og corona) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 2. Februar, 2022 Er der nogen herind der har meldt sig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg