Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter at have været “tørlagt” i et par måneder grundet covid, jul og alt muligt andet, skal jeg igang igen:-).

Nogen, der har aflagt Balida et besøg i år og kan berette om besøget? Hun har jo fået en del kritik i de sidste anmeldelser.. 

Pft. 

Skrevet
  • Author

Seriøst ingen der har været ved Balida i år og lige vil smide et par ord til en broder? :-)

Skrevet

Ingen svar er vel også et svar. Hvis du søger på Balida, finder du nogle tråde - også for 2021 med lidt blandede anmeldelser. Jeg har ikke selv været hos Balida, men ud fra tidligere anmeldelser tænker jeg, at der er bedre service og GP'er andre steder - også i Vejle :)  Jeg kan helt klart anbefale modsatte fortorv den ene eller den anden vej, hvor du finder Pat og Beni eller Sofia og Bee.

Redigeret af 100% Gavtyv

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg syns hun giver god massage, hun gør alt for at hå en til at få en håndttrold, hj er også fint, der er intet der, og hun har fantastiske bryster

\\

• 2 weeks later...
Skrevet

Var ved hende i søndags. Bestilte 1 time. Men var ude efter 45 min. Dette var incl. bad. Sidste gang jeg kommer der

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.