Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have været “tørlagt” i et par måneder grundet covid, jul og alt muligt andet, skal jeg igang igen:-).

Nogen, der har aflagt Balida et besøg i år og kan berette om besøget? Hun har jo fået en del kritik i de sidste anmeldelser.. 

Pft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen svar er vel også et svar. Hvis du søger på Balida, finder du nogle tråde - også for 2021 med lidt blandede anmeldelser. Jeg har ikke selv været hos Balida, men ud fra tidligere anmeldelser tænker jeg, at der er bedre service og GP'er andre steder - også i Vejle :)  Jeg kan helt klart anbefale modsatte fortorv den ene eller den anden vej, hvor du finder Pat og Beni eller Sofia og Bee.

Redigeret af 100% Gavtyv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syns hun giver god massage, hun gør alt for at hå en til at få en håndttrold, hj er også fint, der er intet der, og hun har fantastiske bryster

\\

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brandbil

Var ved hende i søndags. Bestilte 1 time. Men var ude efter 45 min. Dette var incl. bad. Sidste gang jeg kommer der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...