Hop til indhold
modensønderjyde

Thaimassage Padborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316086

Jeg besøgte den "nye" dame på dette sted i eftermiddag og fik en rigtig god massage, hvor hun det meste af tiden var helt nøgen. Fik dejlig BJ med gummi. Skulle være endt i FP, men jeg var for fyldt og kom, mens hun suttede. Men det var dejligt. Den "nye" dame hedder Nat og er 40 år, dejlig naturlig krop med naturlige bryster. Rigtig sød og nem at snakke med. Betalte for 1 time, fik 1 time 15 minutter.

Hun er der kun til den 16.02.2022, hvor hun rejser hjem til Thailand. Skal helt sikkert besøge hende igen inde da.

Stedet er så diskret som det kan være, tæt på Padborg og ingen nysgerrige naboer.

Første billed er af "chefen", resten af Nat og det er hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Fint der er mulighed for fp nu - har kun prøvet chefens grønne massage uden HJ.

Er det muligt med blow uden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte dette sted i Padborg igen i dag. "Chefen" har besøg af en meget sød og flot dame ved navn Masha eller der omkring. Hun oplyste sin alder til 40 år, hvilket nok skal passe.

Jeg fik en rigtig dejlig massage incl. B2B samt pussy slide, og hun var nøgen under hele massagen. Vi sluttede af med at hun gav øko blow og en dejlig ridetur med kondom. Vi kyssede undervejs. Alt i alt en rigtig dejlig time, hvor der ikke blev kigget på klokken, så vi overskred timen lidt. Vil helt sikkert besøge denne søde dame igen snart. Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 7 timer siden:

Besøgte dette sted i Padborg igen i dag. "Chefen" har besøg af en meget sød og flot dame ved navn Masha eller der omkring. Hun oplyste sin alder til 40 år, hvilket nok skal passe.

Jeg fik en rigtig dejlig massage incl. B2B samt pussy slide, og hun var nøgen under hele massagen. Vi sluttede af med at hun gav øko blow og en dejlig ridetur med kondom. Vi kyssede undervejs. Alt i alt en rigtig dejlig time, hvor der ikke blev kigget på klokken, så vi overskred timen lidt. Vil helt sikkert besøge denne søde dame igen snart. Kan varmt anbefales.

Vil du beskrive hende lidt mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen. Jeg har selv luret på stedet. Hvordan er prisniveauet for fuld pakke?

Sønderjysk standardpris =1.500 kroner for en time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Marsha igen i dag. Igen samme dejlige oplevelse med dejlig smalltalk, kys og virkelig dejlig massage med masser af pirring og B2B med lækker pussy slide. Jeg er sgu' nok blevet lidt forelsket i denne skønne dame. Dejlig naturlig krop, med små naturlige bryster, dejligt smil og lækkert samvær. Kan varmt anbefales. Hendes alder er stadig 40, bliver 41 i juni.

Pas godt på hende, vær sød ved hende, så får du en rigtig dejlig oplevelse med god massage, økoblow og sex med kondom. Skal helt klart besøge hende igen. De foretrækker betaling med Euro = 200 Euro for en time med det hele. I annoncen er det hende på det første billed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...