Hop til indhold
Slikkeprinsen

Nogen der har mødt Leila/Aarhus på Snapchat

Recommended Posts

Guest ViborgMand

Alt hvad der foregår på Snapchat er jeg generelt MEGET skeptisk over

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja kan kun sige det samme som ViborgMand.

Jeg ville:

- tjekke hendes nummer på 180.dk / ukendtnummer.dk, google nummeret for at se om nogen har flagget det som scam

- tjekke hvem der står som navn på MP (overfør 1 kr, afbryd når den viser navnet), er det forkortelser, eller lign, rødt flag

- hvis det er konto overførsel, er reg nr lunar? Mange scammere bruger den bank

- aldrig, aldrig betale forud mod lovning på noget, f.eks senere møde

- hvis du vil absolut vil købe noget inden, så få hende til at sende hvertfald noget af det først, nægter hun, er det rødt flag, eller sæt et max på hvad du er villig til at miste for ingenting f.eks 50 kr eller andet lav beløb.

- aldrig betal forud for et møde

- aldrig betal vip for møde, aldrig betal depositum, slet ikke hvis det er dig der kommer til hende

- ved den mindste tvivl lad være, med mindre du har set nogen sige god for hende

salg på snap er 99,9% scam, uanset hvor reel de prøver st få det til at se ud, med “lige med kunde, tilbage om xx min” etc bs.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu forsøgt at fidne piger på snap, der var villige til aftaler IRL. Og kan kun konstatere, at de alle er skåret over en kam. Dvs. deres priser og opslag er stort set ens, og det tyder på at der sidder en/flere og håber at vi mænd vil beatle forud. For det forlanger alle! Deres priser for en aftale IRL, er meget rimelige, ja nærmest billige, og det er jo sikkert blot for at man så er villig til at betale et par hundrede forud.

Jeg havde en god dialog med Leila,  med aftalt dag og tid og aftales indhold, men så forlangte hun 25% forud, og var ikke til at fravige dette, uanset hvilken løsningsmodel jeg foreslog. (eks. møde hende tæt på hvor hun boede og give hende kontanter)

Så snap er vist ikke stedet til seriøse aftaler, måske hvis man vil købe fotos, shows eller video, men der er jo meget gratis på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er på samme linie som de øvrige i denne tråd - snapchat er et stort scam, eller bliver brugt som sådan. 

Tillad mig at tilføje, at de fleste samtidig kræver VIP medlemskab for at man kan komme ibetragtning til IRL. Har haft et par stykker på snap bare for at se hvor det kunne føre hen, men det har aldrig manifesteret sig til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...