Listelømmel 301 Skrevet 30. Januar, 2022 Nogen der har besøgt denne skønhed - kan læse hun snart tager er smut til Jylland - har søgt må navnet Melissa Meli - men kan intet finde om pigen - her: https://annoncelight.dk/showad/306731 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker_gfe 2 Skrevet 15. Marts, 2022 Jeg har netop besøgt hende og hold jer væk. Jeg betalte 1600 for en time olie massage og GFE Fik en kort massage på ryggen. Det var mere plask, olie, smøre smøre. Da jeg saa blev vendt om så blev jeg smurt ind i virkelig meget olie og jeg tænkte nu sker der noget, Men det blev til et form for kryds. Hun lagde sig på tværs og det var en form for mave til mave massage og så satte hun sig op på mig og begyndte at hive i lillemanden. Og hun blev ved og inden jeg nåed at se mig om var jeg kommet. Hun spurgte om jeg ville ha et bad for at få alt olien af. Jeg tænkte det var godt nok en hurtig time. Men tiden flyder jo når man hygger Det gik så op for mig at der kun var gået 20 min. Jeg sagde "It has only been 20 min?". Hvor hun svarede "well you finished fast" Da jeg var gået skrev jeg til hende at jeg ikke synes var god service at smide folk ud på den måde. Hvor hun begyndte at beskylde mig for at jeg havde jo bare taget mit tøj og gået. Jeg gad ikke diskutere med hende så jeg sagde at hun ville få et dårligt review og så brændte hun da helt af at hvis jeg var så dårligt et menneske og ville ødelægge pigers liv på den måde.... BLOCK Så jeg tænker at hvis en person kan bliver så sur over at man ikke synes det ikke er ok med 1600 kr for et 20 min HJ når man havde aftalt noget andet. Så vil jeg mene at personen godt ved at personen har lavet en fejl men vil bare ikke indrømme det. Så hold jer væk fra hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg