Hop til indhold
Jydenmand

Forførende massage Danske Chanelsafir Vestjylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305906

Havde igennem længere tid haft kig på Chanelsafir. Fik aftalt tidspunkt osv.over sms med hende. 

Ankom som aftalt, og der blev åbnet op af en smilende og flot kvinde. Det er hende på billedet. Vi startede med at sidde og småsludre lidt, det var egentlig meget hyggeligt da det nu var første gang hos Chanel.Vi fik afregnet.Jeg lagde mig på sengen og beundrede Chanel imens hun trak kjolen af. Chanel begyndte at give massage og dette sammenholdt med synet af hendes flotte krop,gav hurtigt reaktion under bæltestedet. Fik en dejlig omgang massage med en super god afslutning. 

Hun skal helt sikkert besøges igen. 

Redigeret af Jydenmand
F

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydenmand skrev, for 16 minutter siden:

Havde igennem længere tid haft kig på Chanelsafir. Fik aftalt tidspunkt osv.over sms med hende. 

Ankom som aftalt, og der blev åbnet op af en smilende og flot kvinde. Det er hende på billedet. Vi startede med at sidde og småsludre lidt, det var egentlig meget hyggeligt da det nu var første gang hos Chanel.Vi fik afregnet.Jeg lagde mig på sengen og beundrede Chanel imens hun trak kjolen af. Chanel begyndte at give massage og dette sammenholdt med synet af hendes flotte krop,gav hurtigt reaktion under bæltestedet. Fik en dejlig omgang massage med en super god afslutning. 

Hun skal helt sikkert besøges 

Skøn pige, sengen er det stadigvæk madrassen liggende på stuegulvet..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spir skrev, for 1 minut siden:

Skøn pige, sengen er det stadigvæk madrassen liggende på stuegulvet..

Enig, hun er skøn.Nej det var det ikke, hun har  en trekvart/dobbelt seng i stuen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydenmand skrev, den 29.1.2022 at 20:29:

Hun skal helt sikkert besøges igen. 

Hvad består afslutningen af?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 10 timer siden:

Hvad består afslutningen af?

Fik superfransk som afslutning.Fuldpakke er også muligt, så det skal prøves næste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er også meget interesseret i at høre nærmere omkring besøg ! Hvor lang tid ? Samt hvad består fuld pakke af ?  Det lyder spændende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens P skrev, 1 time siden:

Er også meget interesseret i at høre nærmere omkring besøg ! Hvor lang tid ? Samt hvad består fuld pakke af ?  Det lyder spændende

Hun tilbyder 30 og 60 minutter. Fuld pakke er massage incl sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...