Jydenmand 3 Skrevet 29. Januar, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/305906 Havde igennem længere tid haft kig på Chanelsafir. Fik aftalt tidspunkt osv.over sms med hende. Ankom som aftalt, og der blev åbnet op af en smilende og flot kvinde. Det er hende på billedet. Vi startede med at sidde og småsludre lidt, det var egentlig meget hyggeligt da det nu var første gang hos Chanel.Vi fik afregnet.Jeg lagde mig på sengen og beundrede Chanel imens hun trak kjolen af. Chanel begyndte at give massage og dette sammenholdt med synet af hendes flotte krop,gav hurtigt reaktion under bæltestedet. Fik en dejlig omgang massage med en super god afslutning. Hun skal helt sikkert besøges igen. Redigeret 29. Januar, 2022 af Jydenmand F 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 29. Januar, 2022 Jydenmand skrev, for 16 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/305906 Havde igennem længere tid haft kig på Chanelsafir. Fik aftalt tidspunkt osv.over sms med hende. Ankom som aftalt, og der blev åbnet op af en smilende og flot kvinde. Det er hende på billedet. Vi startede med at sidde og småsludre lidt, det var egentlig meget hyggeligt da det nu var første gang hos Chanel.Vi fik afregnet.Jeg lagde mig på sengen og beundrede Chanel imens hun trak kjolen af. Chanel begyndte at give massage og dette sammenholdt med synet af hendes flotte krop,gav hurtigt reaktion under bæltestedet. Fik en dejlig omgang massage med en super god afslutning. Hun skal helt sikkert besøges Skøn pige, sengen er det stadigvæk madrassen liggende på stuegulvet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydenmand 3 Skrevet 29. Januar, 2022 Spir skrev, for 1 minut siden: Skøn pige, sengen er det stadigvæk madrassen liggende på stuegulvet.. Enig, hun er skøn.Nej det var det ikke, hun har en trekvart/dobbelt seng i stuen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 323 Skrevet 29. Januar, 2022 Kan vi komme lidt nærmere på, hvor i Vestjylland den unge dame masserer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydenmand 3 Skrevet 29. Januar, 2022 Fedtøre skrev, for 1 minut siden: Kan vi komme lidt nærmere på, hvor i Vestjylland den unge dame masserer? Det er i Skjern hun holder til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicoPik 0 Skrevet 30. Januar, 2022 Hej.hvor lang tid alt i alt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydenmand 3 Skrevet 30. Januar, 2022 NicoPik skrev, for 28 minutter siden: Hej.hvor lang tid alt i alt ? Tænker du på varighed af besøg eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 30. Januar, 2022 Jydenmand skrev, den 29.1.2022 at 20:29: https://annoncelight.dk/showad/305906 Havde igennem længere tid haft kig på Chanelsafir. Fik aftalt tidspunkt osv.over sms med hende. Ankom som aftalt, og der blev åbnet op af en smilende og flot kvinde. Det er hende på billedet. Vi startede med at sidde og småsludre lidt, det var egentlig meget hyggeligt da det nu var første gang hos Chanel.Vi fik afregnet.Jeg lagde mig på sengen og beundrede Chanel imens hun trak kjolen af. Chanel begyndte at give massage og dette sammenholdt med synet af hendes flotte krop,gav hurtigt reaktion under bæltestedet. Fik en dejlig omgang massage med en super god afslutning. Hun skal helt sikkert besøges igen. Hvad består afslutningen af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydenmand 3 Skrevet 31. Januar, 2022 Samba skrev, for 10 timer siden: Hvad består afslutningen af? Fik superfransk som afslutning.Fuldpakke er også muligt, så det skal prøves næste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicoPik 0 Skrevet 31. Januar, 2022 Jydenmand skrev, for 13 timer siden: Tænker du på varighed af besøg eller? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 31. Januar, 2022 Er også meget interesseret i at høre nærmere omkring besøg ! Hvor lang tid ? Samt hvad består fuld pakke af ? Det lyder spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydenmand 3 Skrevet 31. Januar, 2022 Jens P skrev, 1 time siden: Er også meget interesseret i at høre nærmere omkring besøg ! Hvor lang tid ? Samt hvad består fuld pakke af ? Det lyder spændende Hun tilbyder 30 og 60 minutter. Fuld pakke er massage incl sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 31. Januar, 2022 Super tusind tak for svar, virkelig pænt af dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg