Hop til indhold

Skinny petite som tilbyder CIM og evt. anal

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre 

havde bestilt tid i dag hos Nataly, men hun måtte desværre aflyse. Hun skrev i god tid og undskyldte mange gange, hvilket er god stil!men spørgsmålet er, hvor skal jeg så hen????

søger i Kbh og omegn en slank pige som tilbyder afslutning i mund og anal og som giver value for monies

alternativt bare en pige som tilbyder value for money fx 800 for 30 min med kys og bj uden.

hvem skal jeg gå med???

Skrevet

Stella i Glostrup.
Du skal godt nok slippe 1.000, til gengæld får du super bj, hvor hånden kun bliver benyttet minimalt. Det oplever man ikke mange steder.

Stella Glostrup

Redigeret af klovnen080

Skrevet
Happy69luke skrev, for 25 minutter siden:

Har du besøgt damen 

Ja, for et stykke tid siden. Der ligger et utal af tråde under forskellige navne - det mest bugte er Michelle

Skrevet
Liverpool skrev, for 12 timer siden:

Sid pige, men hendes anal er mangelfuld imvho

Har ikke prøver hendes anal

Skrevet

....savner danske Laura så meget.....:(

Godt man(d) nåede at opleve det inden vi er endt hvor vi er nu..

Færre danske, lukkede lysthuse og mange flere udenlandske profiler.

Redigeret af ppd

Skrevet
Advarsel skrev, den 29.1.2022 at 19:00:

Ja, for et stykke tid siden. Der ligger et utal af tråde under forskellige navne - det mest bugte er Michelle

Ha ha Nåh er det Michelle … så er det da Fake billeder hele vejen igennem

Hun er jo radmager, med en meget lille bagdel der nærmest er ikke eksisterende og nogle lidt mindre ungpige strittende bryster …. 

Hun har lige skrevet hun gerne vil hals kneppes og sluger… fra tidligere review ved jeg hun kan tages uden gummi ….. men ellers tak til den del ;)

Jeg har også haft en oplevelse af at hun kunne lugte lidt i nedre regioner… men det kan være af mager årsager .. faktisk ofte for meget sæbe i regionen ( basisk) da en sund fisse er sur pH 

Pas lidt på pigen drenge … hun arbejder hårdt og er faktisk sød og giver normalt en Ok service.. men girlfriend og dyb indlevelse får man ikke hos denne lille dame 

Skrevet
Happy69luke skrev, for 9 timer siden:

Ha ha Nåh er det Michelle … så er det da Fake billeder hele vejen igennem

Hun er jo radmager, med en meget lille bagdel der nærmest er ikke eksisterende og nogle lidt mindre ungpige strittende bryster …. 

Hun har lige skrevet hun gerne vil hals kneppes og sluger… fra tidligere review ved jeg hun kan tages uden gummi ….. men ellers tak til den del ;)

Jeg har også haft en oplevelse af at hun kunne lugte lidt i nedre regioner… men det kan være af mager årsager .. faktisk ofte for meget sæbe i regionen ( basisk) da en sund fisse er sur pH 

Pas lidt på pigen drenge … hun arbejder hårdt og er faktisk sød og giver normalt en Ok service.. men girlfriend og dyb indlevelse får man ikke hos denne lille dame 

Jeg har også besøgt hende en del gange. Jeg vil påstå at hendes billeder er ægte, men giver dig ret i at de er taget fra nogle vinkler så hun fremstår med mere sul på kroppen og fyldigere bryster, end jeg oplevede for efterhånden er år siden.

Skrevet
Roden skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har også besøgt hende en del gange. Jeg vil påstå at hendes billeder er ægte, men giver dig ret i at de er taget fra nogle vinkler så hun fremstår med mere sul på kroppen og fyldigere bryster, end jeg oplevede for efterhånden er år siden.

Hun kunne jo have taget på, for en mager jagthund var hun da helt sikkert.

Mit ene besøg var små bizart, hun spurgte om hun måtte ryge, hvilket jeg sagde bestemt ikke til, så hun løb adskillige gange ind i stuen for at ryge, hun slog timeren, til og fra og jeg blev ikke snydt for tid.

Det er omtalt flere gange, at hun har et ret så afslappet forhold  til  brug af kondom, hun er anmeldt under flere aliaser,  mon ikke hun har rekorden for flest.

Jeg måtte sende hende ud for at vaske missen,  jeg havde ikke bestilt "rancid tunasalad" den dag, det grinte hun dumt af, da hun kommenterede det overfor pimpen i stuen ved siden af.

Bon appetit! 

Skrevet

Hold øje med Small Christine. Hun er her ofte kun et par dage eller en uge af gangen så hun er let at overse. Det billede hun bruger som cover er heller ikke specielt indbydende, men hun er en lille skinny frækkert, klar på både anal og CIM/CIF.

Skrevet
Waverider skrev, den 31.1.2022 at 14:05:

Hold øje med Small Christine. Hun er her ofte kun et par dage eller en uge af gangen så hun er let at overse. Det billede hun bruger som cover er heller ikke specielt indbydende, men hun er en lille skinny frækkert, klar på både anal og CIM/CIF.

Hun er nu at træffe på Tagensvej.

Skrevet
Salad skrev, den 2.2.2022 at 11:12:

Hun er nu at træffe på Tagensvej.

Link?

Men noget blandede anmeldelser...?

Skrevet
Advarsel skrev, den 6.2.2022 at 10:06:

Synes nu hun skriver SV og ikke Tagensvej.

det gjorde Small Christine. Der har været et par anmeldelser tidligere på Tagensvej, men noget tyder på at hun er hurtigt videre og har overladt sin profil til en anden( som bestemt ikke opfylder trådstarters kriterier :-) ).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.