Hop til indhold
Chunkylover53

Ungpigekrop Aarhus?

Recommended Posts

Guest N10Ah

@Betelgeuse1965 gav dig det link jeg ville have givet dig. 

jeg kan kun være enig med ham, Hottie er en oplevelse man ikke Bør gå glip af. Hvis du er til en gfe i verdensklasse bør du vælge Hottie hun lægger virkelig vægt på god nærvær og nærhed, hendes service er på ingen måder forhastede, udover at hun er en vildt smuk pige så er hun virkelig sød og rar.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Jeg har lige besøgt hende her til aften, jeg kan virkelig kun sige go for it. Hun er simpelhent et unikum, jeg har lige været på mit besøg nummer 10 eller også er det nummer 11 det kan jeg ikke huske, men ihvertfald så er Hottie en one of a kind. Så god en nærværende oplevelse skal man virkelig lede længe efter, jeg har ikke mødt en glædespige der har givet  så god en gfe som Hottie giver, og jeg kommer nok aldrig til det for det for Hottie vil altid være min faste favorit og det er der ikke rigtig nogle der kan ændre på. Hun er kort sagt fantastisk. Hun er en rigtig smuk pige. Vær sød ved hende og så skal hun nok være sød ved dig. Skal jeg besøge hende igen ? Ja det kan jeg love for at jeg skal.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...