Hop til indhold

Billig og legit sted med happy ending i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
Singleguy1 skrev, for 8 timer siden:

få en billig happy ending i Aarhus?

Hvad er billig for dig ?

Skrevet
Singleguy1 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen som kan anbefale et sted, hvor man kan få en billig happy ending i Aarhus? Jeg er ny i denne verden, og vil gerne prøve det af uden at betale for meget

Havde selv luret lidt på dette sted

https://annoncelight.dk/showad/329454

Hun sidder og pynter på sengekanten, så hun vil sikkert gerne gøre dig happy.

Men hvor happy vil du være: hånd, mund, samleje? 

Hvad må det koste?

Skrevet
  • Author
oros skrev, for 5 timer siden:

Hun sidder og pynter på sengekanten, så hun vil sikkert gerne gøre dig happy.

Men hvor happy vil du være: hånd, mund, samleje? 

Hvad må det koste?

Tænkte egentlig blowjob. Leder bare efter den billigste på markedet (forudsat at man selvfølgelig kan stole på hende og det er et nogenlunde sted hun har)

Skrevet
  • Author
Den flittige skrev, for 6 timer siden:

Hvad er billig for dig ?

Leder bare efter de billigste. Kender ikke til priserne for happy ending

Skrevet

Jeg vil anbefale dig selv at søge på annoncelight eller lignende og så kan du jo starte med 15 minutter, som sikkert vil være det billigste. På denne måde får du også en større indsigt i prisniveauet. Held og lykke.

Redigeret af Goldfinger

Skrevet
Goldfinger skrev, for 20 timer siden:

Jeg vil anbefale dig selv at søge på annoncelight eller lignende og så kan du jo starte med 15 minutter, som sikkert vil være det billigste. På denne måde får du også en større indsigt i prisniveauet. Held og lykke.

hej er der nogen der ved om silkeborgvej 120 kld. har åben 

Skrevet
Goldfinger skrev, den 29.1.2022 at 13:30:

Måske. Billigste blow får jeg til 200 og 300 med CIM hvergang gennem flere år. Begge annoncerer på annoncelight men ikke til de priser, men ikke så meget højere. Jeg må vist kunne noget særligt - not!

Ups - men de er ikke thai. Overså lige hvilket forum men i til mindre end 1/2 pris i forhold til thai piger.

Redigeret af Toga Bent

Skrevet
Toga Bent skrev, for 4 timer siden:

Måske. Billigste blow får jeg til 200 og 300 med CIM hvergang gennem flere år. Begge annoncerer på annoncelight men ikke til de priser, men ikke så meget højere. Jeg må vist kunne noget særligt - not!

Ups - men de er ikke thai. Overså lige hvilket forum men i til mindre end 1/2 pris i forhold til thai piger.

:)  hvor og af hvem får du det til den pris :)  

Skrevet
  • Author
Toga Bent skrev, for 7 timer siden:

Kan du henvise til hvem det er? Behøver ikke være thai

Skrevet
Singleguy1 skrev, for 7 timer siden:

Kan du henvise til hvem det er? Behøver ikke være thai

Hende til 200 henviser vil jeg gerne holde for mig selv. Hun kan godt lide at betjene en fyr så han er glad og gerne have en symbolsk erkendtlighed. Benytter hendes service regelmæssigt og så har hun kæmpebabser som jeg godt kan lide.  Det er sådan set bare det der er hemmeligheden bag en billig pris.

Kesa i Randers har det på samme måde og er da kendt herind. Det samme med Kinky Josefine der også  kan lide det hun laver. Prisen er underordnet og de kan lide at betjene en mand. Listeprisen i annoncen kan altid forhandles ned til et rimeligt leje. Thats it

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.