Hop til indhold
Singleguy1

Billig og legit sted med happy ending i Aarhus

Recommended Posts

Guest Den flittige
Singleguy1 skrev, for 8 timer siden:

få en billig happy ending i Aarhus?

Hvad er billig for dig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singleguy1 skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen som kan anbefale et sted, hvor man kan få en billig happy ending i Aarhus? Jeg er ny i denne verden, og vil gerne prøve det af uden at betale for meget

Havde selv luret lidt på dette sted

https://annoncelight.dk/showad/329454

Hun sidder og pynter på sengekanten, så hun vil sikkert gerne gøre dig happy.

Men hvor happy vil du være: hånd, mund, samleje? 

Hvad må det koste?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 5 timer siden:

Hun sidder og pynter på sengekanten, så hun vil sikkert gerne gøre dig happy.

Men hvor happy vil du være: hånd, mund, samleje? 

Hvad må det koste?

Tænkte egentlig blowjob. Leder bare efter den billigste på markedet (forudsat at man selvfølgelig kan stole på hende og det er et nogenlunde sted hun har)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil anbefale dig selv at søge på annoncelight eller lignende og så kan du jo starte med 15 minutter, som sikkert vil være det billigste. På denne måde får du også en større indsigt i prisniveauet. Held og lykke.

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 20 timer siden:

Jeg vil anbefale dig selv at søge på annoncelight eller lignende og så kan du jo starte med 15 minutter, som sikkert vil være det billigste. På denne måde får du også en større indsigt i prisniveauet. Held og lykke.

hej er der nogen der ved om silkeborgvej 120 kld. har åben 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 29.1.2022 at 13:30:

Jeg vil anbefale dig selv at søge på annoncelight eller lignende og så kan du jo starte med 15 minutter, som sikkert vil være det billigste. På denne måde får du også en større indsigt i prisniveauet. Held og lykke.

Måske. Billigste blow får jeg til 200 og 300 med CIM hvergang gennem flere år. Begge annoncerer på annoncelight men ikke til de priser, men ikke så meget højere. Jeg må vist kunne noget særligt - not!

Ups - men de er ikke thai. Overså lige hvilket forum men i til mindre end 1/2 pris i forhold til thai piger.

Redigeret af Toga Bent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toga Bent skrev, for 4 timer siden:

Måske. Billigste blow får jeg til 200 og 300 med CIM hvergang gennem flere år. Begge annoncerer på annoncelight men ikke til de priser, men ikke så meget højere. Jeg må vist kunne noget særligt - not!

Ups - men de er ikke thai. Overså lige hvilket forum men i til mindre end 1/2 pris i forhold til thai piger.

:)  hvor og af hvem får du det til den pris :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toga Bent skrev, for 7 timer siden:

Måske. Billigste blow får jeg til 200 og 300 med CIM hvergang gennem flere år. Begge annoncerer på annoncelight men ikke til de priser, men ikke så meget højere. Jeg må vist kunne noget særligt - not!

Ups - men de er ikke thai. Overså lige hvilket forum men i til mindre end 1/2 pris i forhold til thai piger.

Kan du henvise til hvem det er? Behøver ikke være thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singleguy1 skrev, for 7 timer siden:

Kan du henvise til hvem det er? Behøver ikke være thai

Hende til 200 henviser vil jeg gerne holde for mig selv. Hun kan godt lide at betjene en fyr så han er glad og gerne have en symbolsk erkendtlighed. Benytter hendes service regelmæssigt og så har hun kæmpebabser som jeg godt kan lide.  Det er sådan set bare det der er hemmeligheden bag en billig pris.

Kesa i Randers har det på samme måde og er da kendt herind. Det samme med Kinky Josefine der også  kan lide det hun laver. Prisen er underordnet og de kan lide at betjene en mand. Listeprisen i annoncen kan altid forhandles ned til et rimeligt leje. Thats it

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...