Hop til indhold
d'Artagnan

Prostitueret overfaldet og røvet af utilfreds kunde

Recommended Posts

Den slags typer mænd, findes desværre stadig derude:

Søndag aften blev en 21-årig kvindelig prostitueret fra Estland overfaldet og røvet af en kunde på et bordel i Låsbygade i Kolding. De to blev uenige om betalingen i forbindelse med mandens besøg på bordellet. Dette resulterede i, at manden rev kvinden i håret, tog fat om halsen på hende og skubbede hende. Derefter stjal han mellem 8000 og 10.000 kroner fra bordellet, inden han stak af.

Manden beskrives som mellem 30-35 år og arabisk af udseende. Han var tyndhåret med høje tindinger og bar en grønlig/grålig hættetrøje med lommer foran. Han havde mørke sko på og almindelige jeans.

Hvis der er nogen, der har set manden i området omkring Låsbygade omkring 22.30 søndag aften, vil politiet gerne høre mere. Lokalpolitiet i Kolding kan kontaktes på telefon 114.

Læs mere: http://kolding.lokalavisen.dk/prostitue ... z2eIHB1f7P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Uden at skulle generalisere eller være fordomsfuld, synes jeg det er overraskende ofte at det er folk af 'arabisk baggrund' som er involveret i disse sager og nyheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har prøvet at besøge en moden kvinde i Odense.

Hun kom fra Korsør.

jeg havde betalt en god pris for de ydelser jeg ønskede.

men da vi var færdige, var det kun ½delen der blev ydet.

Det brokkede jeg mig over, men fik ikke en del af pengene retur.

jeg forlod stedet godt sur, og kom ikke hos hende mere.

En måneds tid senere, læste jeg i avisen, at en utilfreds kunde, efter besøg hos pågældende havde sat ild til klinikken.

Han blev anholdt, og tiltalt.

Hun stoppede på klinikken, her i Odense.

Så !!!

Yder man ikke det der er blevet betalt for, og det er en voldelig kunde, er risikoen stor for at få problemer.

Hvilket jeg ikke går ind for.

og min størrelse og alder i betragtning.

Så kommer jeg der ikke mere, og udtaler mig IKKE positivt om vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...