Hop til indhold
EnFyrFraKBH

Sarah Party Girl - Kan det passe?

Recommended Posts

Guest Salad

Ellers en flot fristil hun har skrevet, om hun kan sige mere end 3 sammenhængene ord på engelsk,  må stå hen i det uvisse ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salad skrev, for 16 minutter siden:

Ellers en flot fristil hun har skrevet, om hun kan sige mere end 3 sammenhængene ord på engelsk,  må stå hen i det uvisse ...

Jeg tror godt man kan regne med at hun ikke har skrevet den, men vil umiddelbart tro at det faktisk er hende, man skriver med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hende. Hun er rimelig pæn ikke helt som på billederne, men tæt nok. Jeg har været der.

Magen til dårlig attitude skal man lede længe efter. Jeg syntes det var helt elendigt. Hun smager af røg, ryger i lejligheden, leverer ikke det man har aftalt, er uforskammet, og stiller et ansigt op som “nu må du eddermaneme gøre dig færdig din klamme stodder”. 

Hun kommenterede i øvrigt at man ikke skulle forvente ret god service med de priser hun holdt sig. Tak for kaffe. Jeg vil give hende 0 stjerner ud af 10. Endte med bare at opgive og skride. Og jeg var i øvrigt i strålende humør netop den dag og klar til at sige pyt.

Den klarest mulige anbefaling herfra til at blive langt væk fra dette kvindemenneske!

bob

Ps: er også ret sikker på at hun har skiftet navn siden jeg var der (men det er den samme kvinde og den samme tekstklamamse)

Redigeret af Bobwhite

Del dette indlæg

Link til indlæg

If you meet me you can be sure that you will be the only client that I meet on this day and that I haven’t just left another meeting before seeing you.. This probably happens often with girls that offer a much cheaper service. 

Påstår damen at hun kun ser én mand pr dag? :ph34r: Allerede der ville jeg være skeptisk :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salad
Frederik82 skrev, for 23 minutter siden:

If you meet me you can be sure that you will be the only client that I meet on this day and that I haven’t just left another meeting before seeing you.. This probably happens often with girls that offer a much cheaper service. 

Påstår damen at hun kun ser én mand pr dag? :ph34r: Allerede der ville jeg være skeptisk :rolleyes:

Tilgengæld kan du være sikker på at der med en party pige, vil være en hoppeborg, en  full size Pølsevogn,  og at Kandis optræder så det bliver en uforglemmelig tid....alternativt noget kokain .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...