Hop til indhold
Fynbo67

Jesik Best Sensual Massage in Odense!

Recommended Posts

Så blev det min tur til at slå en anmeldelse op, efter at have kikket og fuldt med på denne side i et stykke tid. 

Skrev en sms til pigen og fik hurtigt svar. Gik efter b2b med Bj som blev aftalt, tidspunkt næste dag. Blev bedt om bekræftende sms på dagen en time før, helt i orden med mig, der må være mange som ikke dukker op. 

Ankommer til aftalt tid og bliver lukke ind af pigen på billederne i klædt næsten ingen ting. 

Bliver fuldt op på 1. Sal med hende op med det dejligste kik til den veltrænede bagdel. 

Af med tøjet og i gang med B2b. Stort engagement og dejlige naturlige bryste. Først ryg og så front afsluttende med Bj. 

Blev fulgt pænt til badet og op at få tøj på, afregning og så pænt forvel. Fik den aftalte tid på 30 min. 

Er her til den 7. Feb og kommer igen i maj. 

Gentagelse ja og næste gang er det hele pakken. 

Omgivelserne. Kunne godt trænge til en klar maling men ok, har set værer.

https://annoncelight.dk/showad/331801

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Så havde jeg fornøjelsen at besøge hende igen . 
jeg var på familie besøg i Odense , og havde lyst til at prøve sensuelt massage uden sex . Og det fik jeg , på opfordring af en gp besluttet jeg at prøve hende igen . 
Det er første gang jeg gå til en gp kun for massage , jeg havde lyst til at røre og at bleve røret. 
først og farm vil jeg rose de bryster , imponerende flotte , hun har gode figur . De første minutter gå med at mærke og føle hinanden, så mig på maven og hun btb med lidt hurtig bævelser på min ryk med de dejlig bryster . Jeg siger til hende at gå lidt langsommere , og det gøre hun . 
det ændre min oplevelse totalt . Blidt bliver jeg rørt og mine hænder gå på opdagelse .   Bemærke ingen kys , kun  røre . 
så vender jeg om og hun ligger på rykken , og vi røre hinden blidt i lang tid . Fantastisk oplevelse , hvor det kommer til hand job . 
hun ved hvordan det skal gøres. jeg kommer dejlig ,  lidt mærkelig uden sex . 
vi snakker lidt bagefter dejlig personlighed sød kvinde , ca 32-34 år . Jeg kun godt lide hende. 

jeg vil pointer at jeg er vant til creme de la creme , med min fast gp , men for mig var det en gode side spring . 
jeg vil absolut anbefale hende hvis man vil røre og blive røret . 
Ingen sex her . 
ps hun er på vej til Ålborg . 

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her havde læst både godt og skidt - pæn/flot pige med dejlig krop - massage pirring ingenting som i meget rodet, starter med bryster over ryggen egentlig lækkert, men går så over i noget creme nus på ben - hun vil røres ved “ not inside “ helt fint men ingen tænding ell noget, ærgeligt hun er lækker nok men forstod ik få mig op og ringe. 
måske kemi eller andet mangler men ærgelig time og miste

især når nu andre forstår kunsten

goe dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...