Hop til indhold
xo-nix

Lisa, Teenyland i Køln

Recommended Posts

Her en anmeldelse som jeg skrev for et stykke tid siden, men ikke fik uploadet og så er jeg kommet fra det, men her kommer anmeldelsen... :-)

Jeg havde for et par måneder siden en eftermiddag fri i Köln, hvilket jeg besluttede skulle bruges i bordellet med det tiltalende navn "Teenyland". :D

Da jeg selv savnede lidt info om teenyland, kommer her lidt info om adgang mv. Dem der vil mere lige på kan gå til "akten".

Teenyland er et bordel der ligger i en forstad til Köln. Jeg tog sporvogn 9 derud. Fra "trinbrættet" steinweg tog det 5 minutter til fods (kryds sporet, ned af stien til vejen og drej til venstre og venstre ind i indkørslen til 336. Der holdt en del biler på parkeringspladsen og alle var ganske fine nye store mercedes eller tilsvarende. Men jeg var jo ikke kommet for at beundre biler... Fik ringet på og blev vist ind i klasseværelset - et meget varmt lille lokale, men alle andre lokaler var desværre optaget http://www.teenyland-koeln.de/Bilder/am ... sroom2.jpg . Forstår ikke, hvorfor de ikke havde en vifte/aircon i lokalet.

Fik overfor telefonpigen angivet at jeg ønskede en pige der tungekyssede og gav megafransk, men det var åbenbart standard hos alle pigerne. Herefter kom pigerne ind en efter en og præsenterede sig. Wauv, der var 8 piger på arbejde der et øjeblik efter kunne være klar til at guffe min stang. Jeg noterede navnene løbende på min mobil og jeg hilste på:

Mia

Lisa

(C?)lara

Joleen

Nicky

Sina

Melanie

Paula

Jeg valgte Mia, men hun havde kun tid til 45 minutter, så jeg valgte Lisa i stedet (et enkelt billede af hende: http://www.teenyland-koeln.de/Bilder/te ... /bild1.jpg , men der kan findes flere på hjemmesiden). Et par af dem forestillede jeg mig (ud fra den ultrakorte hilsen) kunne være lidt kolde under akten, men udseendemæssigt kunne jeg have leget med mindst 6-7 af dem. :D

Akten

Startede med et bad og da jeg kom tilbage tog Lisa de sparsomme klæder af og vi begyndte at tungekysse. Hun kælede og tungekyssede virkeligt meget i løbet af min time - skønt! Vi kom i gennem det sædvanlige med en pige med dejlig nærhed, skøn krop og fin service. Der var som sagt sindsygt varmt i lokalet - og jeg var mere generet af det end Lisa, så Lisa fik lov at lave det meste af arbejdet. :-) Da jeg var kommet første gang foreslog Lisa at jeg kunne tage et svalende bad inden 2. runde, hvilket jeg gjorde - og tog også bad til sidst. Fik i alt 3 bad derude og fik nyt håndklæde hver gang - fin service.

Der var ikke rigtig kemi, jeg havde indtryk af at det var rimeligt meget "facade" at Lisa spillede lille teen-pige, men hun gjorde det rigtigt godt! Dybe samtaler blev det ikke til, men havde også lidt problemer med at forstå det tyske. I Berlin har jeg jeg klaret mig uden problemer på bordellerne med mit folkeskoletysk, men det var lidt svære at forstå hernede pga. anderledes udtale.

Pga. den manglende kemi valgte jeg at gå efter mit 3. bad (og 2. udløsning), men Lisa gjorde opmærksom på at jeg havde 10 minutter tilbage (hvilket passede fint med mit eget ur) - fin service.

Jeg blev fulgt ud af telefondamen, som også spurgte om jeg havde været tilfreds med oplevelsen - meget fin service.

Har endnu aldrig prøvet andet end bordeller, men må nok kaste mig ud i noget FKK snart - tyskerne virker imponerende afslappede omkring købesex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretningen om Teenyland, fedt navn ikke :lol: stedet lever på mænds fantasier om at knalde piger mellem 18-20 år. (de kan være lidt ældre i virkeligheden) Priserne ligger i den dyre ende med 140€/timen for NRW-området.

Lige et tips, man kan møde de samme typer piger i FKK/saunaklubber, som Samya, GT, LR, PHG, ACA mfl. til 75-100€ i timen.

Så det må du prøve næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennemført koncept - og tak for anmeldelsen. Der er sikkert ikke så meget Teeny over pigerne hvis sygesikringskortet kom frem. Men hvis man søger illusionen om purunge ( men dog lovlige) piger er det sikkert stedet - for mig bliver det liiiige lovligt lolita-drøm agtigt med temavæeelser osv - men hver sin smag.( jeg er nok også mere til 30-40 årige)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bumper den bare for hyggens skyld. Nogle meget fine damer ud fra billederne på dette lille bordel i Køln.

Deres rigtige alder skal jeg ikke kunnes skyde på, men de fleste tyder på at være i 20´erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Tak for beretningen om Teenyland, fedt navn ikke :lol: stedet lever på mænds fantasier om at knalde piger mellem 18-20 år. (de kan være lidt ældre i virkeligheden) Priserne ligger i den dyre ende med 140€/timen for NRW-området.

Lige et tips, man kan møde de samme typer piger i FKK/saunaklubber, som Samya, GT, LR, PHG, ACA mfl. til 75-100€ i timen.

Så det må du prøve næste gang.

 

Sådan afsted til det tyske kneppeland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...