Hop til indhold

Ny thai i Slagelse

Featured Replies

Skrevet

Har været forbi den forholdsvis nye thai, på Løvegade, Slagelse. Den er måske ikke helt ny, måske 4-5 mdr. gammel, faktisk et godt sted, som ikke gør det store væsen ud af sig på web og kan derfor ikke linke til stedet her, men det kan googgles.

Ualmindelig god massage med mulighed for kombi..

Skrevet

Nej

Redigeret af Flamsen
Forker t

Skrevet
Skrevet

ikke super thai

Skrevet
Vest sjællenderen skrev, for 9 timer siden:

Har været forbi den forholdsvis nye thai, på Løvegade, Slagelse. Den er måske ikke helt ny, måske 4-5 mdr. gammel, faktisk et godt sted, som ikke gør det store væsen ud af sig på web og kan derfor ikke linke til stedet her, men det kan googgles.

Ualmindelig god massage med mulighed for kombi..

Hvornår var du forbi, for mig bekendt er der kun pt. En I butikken, da ejer er i thialand, og det er ikke ualmindelig god massage, hun er sød nok nadia, men en god massør er hun desværre ikke.

Har ikke mødt ejer endnu, måske hende du omtaler ?

Skrevet

ca. 2 uger siden..Jeg fik godt nok den bedste "bahandling" med efterfølgende god massage.. ved faktisk ikke om det var ejer eller staff.. jeg havde kun bestilt Fp. men fik langt over tid med god tid og en masse sjov og grin. 

Hun havde ihvertfald let til grin og en masse humor, så måske Nadia

Skrevet

men der findes en Rigtig god massage i slagelse, men det er absolut kun Grøn massage..og vil derfor ikke nævne hende her på siden.

Men så får man massage som kun de bedste kan..

Skrevet

Hvad måtte du give for fp og bestilte du på forhånd, eller kom det lidt af sig selv. Mvh peter 

Skrevet
Vest sjællenderen skrev, for 3 timer siden:

men der findes en Rigtig god massage i slagelse, men det er absolut kun Grøn massage..og vil derfor ikke nævne hende her på siden.

Men så får man massage som kun de bedste kan..

Jeg vælger for det meste kun for massagens skyld, og der er jessi fra kalundborg, Bibbi og evt min fra thai smile og enkelte gange Nan fra reya normalt valget, har jeg overset en, må du gerne sende mig PB, 4/5 af mine besøg er for massagens skyld.

Skrevet

Ejer kan ses på deres fb side.

Stedet er officielt en grøn klinik, så ret sikker på det ikke er ejer du har mødt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.