Hop til indhold
Zonk

Natty Aarhus

Recommended Posts

Halløj, jeg er ikke ofte i Aarhus, men ikke bare af den grund vil jeg dele denne oplevelse med jer - det var ganske enkelt mega skønt at være hos Natty. Hvilken sød og fin lille Thaipige.

Jeg havde scannet Annoncelight og faldt over hende: Natty Aarhus - Annoncelight. Tog derhen og hun havde desværre kun en halv time, men den tog jeg. Af med kludene og bad om fuld service. Hun taler i øvrigt dansk. Nej tak til massage, så Natty gik i gang med den bedste BJ jeg nogensinde har fået hos en thai (godt nok med gummi, men spurgte ikke om uden). Hun nød det og kørte på lang tid. Derefter op ovenpå mig, hvor hun selv red og gnubbede klitten, så hun fik orgasme... Meget lidenskabelig. Flere stillinger, håndjob og nye stillinger. Efter 28 minutter kom jeg og hun strøg i bad, for der kom en ny kunde. Hun er åbenbart meget populær, hvilket jeg forstår nu. Mega sød og frisk pige. Ærgerligt jeg ikke bor i byen, for så havde jeg været der ofte. Super ægte bryster. 28 år. Fed oplevelse og sikker gentagelse næste gang jeg er i byen. 

Vh. Zonk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nice B)

hun ser godt ud, det man kan Sepp billederne

hvad med prisen ?

Massage priserne ligger jo lidt i den dyre ende.

hvor henne i Århus ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja Natty er super dejlig smuk pige. Hendes massaga er en stor nydelse.  Jeg har det sådan, at jeg først vil prøve hendes massaga,  da man jo så kan lære dem at kende lidt.  Og hun skriver jo også, at hun giver massaga 300 for 30 min..  super godt og så skal hun ha ros for hun ikke snyder med tiden som mange gør. så gav hende lidt ekstra. Så derfor jeg har meget lyst at komme igen. Desværre svare hun ikke når jeg ringer eller skriver,  jeg forstår det ikke rigtig, da hun jo ved mit sidste besøg sagde jeg var velkommen igen.   Så jeg undre mig lidt...  Er det fordi hun er så populær at hun kun gider kunder som betaler mindst en tusind kr. .. er der andre som har erfaring med at hun er svær at få kontakt med..??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
[email protected] skrev, for 4 minutter siden:

ja Natty er super dejlig smuk pige. Hendes massaga er en stor nydelse.  Jeg har det sådan, at jeg først vil prøve hendes massaga,  da man jo så kan lære dem at kende lidt.  Og hun skriver jo også, at hun giver massaga 300 for 30 min..  super godt og så skal hun ha ros for hun ikke snyder med tiden som mange gør. så gav hende lidt ekstra. Så derfor jeg har meget lyst at komme igen. Desværre svare hun ikke når jeg ringer eller skriver,  jeg forstår det ikke rigtig, da hun jo ved mit sidste besøg sagde jeg var velkommen igen.   Så jeg undre mig lidt...  Er det fordi hun er så populær at hun kun gider kunder som betaler mindst en tusind kr. .. er der andre som har erfaring med at hun er svær at få kontakt med..??

Hun svarede mig efter et par dage. Jeg havde spurgt om hun havde tid til 1 times massage, og hun svarede med en glad smiley ?? 

Jeg tror ikke hun kan skrive på andet en thai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...