Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

GB lørdag 29/1 med 3 danske piger <3 1-2 timer

Recommended Posts

*** OPDATERET EVENT POST ***

Hvor længe vil du gerne være til GB - 1 time? 1 1/2 time? måske ligefrem 2 timer? På lørdag 29/1 kan du helt selv bestemme, hvor længe du vil lege med os alle tre :wub:

Efter vores lille intime GB i Jylland er vi blevet sultne efter mere! Vi har fået en del efterspørgsler og holder nu et lille GB i København, så sjællænderne ikke skal føle sig snydt! ;)

Vi er @VictoriaDavinci @Din danske Girl Next Door & @Candy Cane
Vi piger varmer hinanden godt og grundigt op inden GB, så vi er klar til en intens, hed omgang med jer dejlige mænd ;) Det er desuden Nicoles sidste GB, så kom endelig forbi og giv hende den sidste tur! Vi glæder os allerede, og er klar på en omgang med lækker sex på kryds og tværs, pigesex og deepthroat!

Der er selvfølgelig mulighed for at få et bad bagefter, lidt snacks og noget at drikke.  Og vi har naturligvis lagt en pause ind mellem GB og vores bookinger, hvis nogle bekymrer sig om det :D

Prisen er i dagens anledning kun 2000.- for 1 times hed sex med 3 piger! Helt fair, hvis man synes 1 time lørdag aften er for lidt. Derfor giver vi mulighed for at man kan fortsætte de frække lege ved at tilkøbe en halv eller hel time mere sammen med os <3

I dagens anledning kan græsk også tilkøbes hos Candy for kun +300

Vi glæder os til at se dig til en mega fræk aften på legendariske Pussy Galores ;)<3

Sted

Pussy Galores: Lyngbyvej 231 A, 2900 Hellerup

Pris

2000,- for 1 time med 3 piger 

Man kan tilkøbe 

30 min – +1000kr.

60 min – +1500kr. 

(obs! forlængelse kræver et minimum antal tilmeldte og skal bookes på forhånd)

Praktiske info

Depositum kan indbetales i løbet af næste uge på PG efter aftale. Booking kan ske på [email protected].

Coronapas er påkrævet og vises ved døren.

Vi glæder os til at se dig :wub:

.272021866_3187538838144385_3759396574469032390_n.jpg.7af7e3e70e622f3d722ebecf1a36589b.jpg

Skærmbillede 2022-01-06 kl. 01.48.02.png

271085059_2 Davinci.jpg

Candy_PG.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy

Nå…. Skal vi ikke have en lille beretning fra eventet, var det godt:)?? Jeg kunne ikke deltage, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qwertyy skrev, for 14 timer siden:

Nå…. Skal vi ikke have en lille beretning fra eventet, var det godt:)?? Jeg kunne ikke deltage, desværre.

Vi frabeder os alle eksplicitte anmeldelser. Men jeg kan røbe, at vi havde en virkelig dejlig og super fræk aften ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 2 timer siden:

Vi frabeder os alle eksplicitte anmeldelser. Men jeg kan røbe, at vi havde en virkelig dejlig og super fræk aften ;)

Så I vil gerne skrive om arrangementer på EG for at gøre opmærksom på det, men ingen anmeldelser :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lion69

Der vil jeg give AalborgLook helt ret, det virker meget besynderligt, hvorfor må folk ikke fortælle om deres oplevelse nu i har annonceret om det her på EG ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey guys, I må hellere end gerne skrive en pæn anmeldelse om begivenheden, men som søde @Din danske Girl Next Door skriver, så vil hun gerne frabede sig "eksplicitte" anmeldelser, da hun ikke bryder sig om disse. Dvs. I må gerne skrive en pæn og sober anmeldelse, men uden at gå for meget i detaljer, hvis det giver mening ;)

For mit vedkommende var det en super fræk, og dejlig aften og kunne sagtens gøre det igen i morgen, hvis det var :P:D

Rigtig, god søndag <3

Redigeret af Candy Cane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Qwertyy
Candy Cane skrev, for 1 time siden:

Hey guys, I må hellere end gerne skrive en pæn anmeldelse om begivenheden, men som søde @Din danske Girl Next Door skriver, så vil hun gerne frabede sig "eksplicitte" anmeldelser, da hun ikke bryder sig om disse. Dvs. I må gerne skrive en pæn og sober anmeldelse, men uden at gå for meget i detaljer, hvis det giver mening ;)

For mit vedkommende var det en super fræk, og dejlig aften og kunne sagtens gøre det igen i morgen, hvis det var :P:D

Rigtig, god søndag <3

Fedt:) Så håber jeg der snart er en ny omgang på et tidspunkt hvor jeg kan være med:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Så I vil gerne skrive om arrangementer på EG for at gøre opmærksom på det, men ingen anmeldelser :shock:

Lion69 skrev, for 7 timer siden:

Der vil jeg give AalborgLook helt ret, det virker meget besynderligt, hvorfor må folk ikke fortælle om deres oplevelse nu i har annonceret om det her på EG ? 

Hej i to

Jeg prøver lige igen.

Hvis I læser hele sætningen, skriver jeg, at jeg gerne vil frabede mig eksplicitte anmeldelser. Det vil sige en særlig type anmeldelser.

Alle der har mødt mig, er velkomne til at skrive en anmeldelse af mig. Og alle der deltog i Pussy Party I fredags, er velkomne til at skrive om deres oplevelse her i tråden. 

Men jeg bryder mig ikke om, at der bliver skrevet i detaljer á la "så gjorde hun ..., så sagde hun.., så gjorde jeg..". Og det beder jeg blot om at man respekterer.

Ønsker man at opleve mig i detaljer, har man haft mulighed for at booke mig. 

Jeg mener sagtens man kan fortælle om sin oplevelse, ud at være eksplicit om hvem der slikkede hvem. Hvem der gjorde hvad, hvor & hvornår. Vi ved trods alt alle hvad et GB er. Det væsentlige må være om vi piger kunne levere en god oplevelse? Og ja, det mener jeg i den grad vi gjorde ;)

AalborgLook & Lion69 - I kan bare skrive, hvis I vil have et resumé af den frække aften <3

Redigeret af Din danske Girl Next Door

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, da jeg var så heldig at være med, så kan jeg da godt komme med lidt om hvordan det gik til.
Det startede med at vi var ca. 8 eller 9 i den første time og så selvfølgelig også de 3 dejlige damer. Og der er blevet hygget i 2 rum.

vi var 4 der havde købt deres til ekstra tid, så er den sidste time var der næsten en pige til at hver, hvor vi allesammen var samlet i et rum.

imellem de 2 timer var der lige et kvarters pause og dem der ikke havde ekstra tid fik sagt farvel og der var mulighed for at få noget at drikke og lidt sødt at spise.

De 3 damer var utrolig søde og dejlige, og jeg kan selvfølgelig kun snakke for mig selv, men jeg deler alle hjem med et smil på læben efter en god oplevelse.

Redigeret af sawo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ChristianX

Nicole er bare skide dejlig<3.

Jeg har mødt hende en enkelt gang - "Tete a Tete" -  kun hende og mig -  og vi havde en meget fræk time sammen. 

Hun er skøn<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...