Listelømmel 301 Skrevet 27. Januar, 2022 Har nogen besøgt denne skønhed, så smid gerne et par ord - TAK. https://annoncelight.dk/showad/335761 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 31. Januar, 2022 Listelømmel skrev, den 27.1.2022 at 23:31: Har nogen besøgt denne skønhed, så smid gerne et par ord - TAK. https://annoncelight.dk/showad/335761 Jeg gad godt, men er lige knap færdig med at spare sammen til den helt store pakke..... Man fristes til at citere L:RON:HARALD....."Sig mæ´, er din fisse belagt med guld, elle´ wa´...?" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 31. Januar, 2022 Hun ser ekstremt lækker ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens P 94 Skrevet 31. Januar, 2022 Absolut Drømmepige wauw Wauw for Smukke billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 31. Januar, 2022 (edited) Hej Jeg har været forbi;-) faktisk i fredags kl 13.00 til en 2600 kr tur. Kunne ikke lade være - måtte prøve. Først det er ikke pigen - hvad havde i tænkt jer ,-) Men hun er okay sød og lækker. Nød i hvert fald hendes ægte kys. Helt ny lejlighed - uden meget plads. Køkken, bad og soveværelse. men meget anonym indgang bag husene væk fra p-pladsen Det er så ikke tantra, men frækt olie plaskeri og selv med små dejlige faste b skål bryster, så kom lillemand i himlen. Hun spurgte meget ind til hvordan jeg havde det, og spurgte også om det franske skulle være med eller uden. utroligt at hun ville med alt den olie... Lidt en forårsrulle Hvis det ikke var for de 2600 ville jeg komme igen - men kunne havde fået det samme 2 gange ved alle andre gudinder. God uge til jer Helot Redigeret 12. Februar, 2022 af Helot Sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 1. Februar, 2022 Præcis min tanke, Helot. Da jeg overvejede, tog jeg en tur til Mia Sweety istedet. Mere value for money, tænkte jeg.....og åbenbart ikke helt forkert. Disse olie-pjaske-piger synes at dukke op oftere og oftere. Har selv kun prøvet en enkelt. Det er et ok koncept, men de burde lige justere priserne ned hvor de hører hjemme. Kr. 1.500,- for olieberøring og en håndtrold er lige i overkanten, mener jeg. Kr. 1.000,- er passende.....eller de Kr. 1.500,- kunne forsvares, hvis der var fransk afslutning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 8. Februar, 2022 Føler der er sket en prisjustering. I positiv retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 8. Februar, 2022 variomaster skrev, for 3 timer siden: Føler der er sket en prisjustering. I positiv retning. Føler der er sket en lukning af annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 9. Februar, 2022 Føler du har ret. Kan hun være gået fallit, efter priserne blev sat ned... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 11. Februar, 2022 variomaster skrev, den 9.2.2022 at 08:25: Føler du har ret. Kan hun være gået fallit, efter priserne blev sat ned... Er sikker på det er fordi hun fik det hun manglede da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 11. Februar, 2022 Mener du økonomisk, eller rent fysisk.. Jeg noterer mig at Mia Sweety også er væk fra Århus. Det tager jeg så æren for. Altså ikke de sølle Kr. 1.100,- der var imellem hende og jeg.....men alt det kærlighed jeg skubbede i hende, kan have overvældet hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg