Hop til indhold

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft besøg af hende.

Forholdsvis nem kommunikation på Whatsapp

Hun ankom til mit hotelværelse som aftalt. 

Hendes incall/outcall pris er den samme, hvilket var én af årsager til, at valget valgt på hende.

Havde bestilt blow uden og Cim, hvilket begge er tillægsydelser. Jeg har synlige, ufarlige, talgknopper på penis, hvilket hun blev “bange” for, så ingen blow uden alligevel. På med gummi på en halvslatten diller og så blow herfra. For mig kræver det en hel del mere arbejde fra pigens side med gummi, før der kommer fylde i, men det lykkedes da.

ca. 20-25 minutters sex i forskellige stillinger og massage for resten.

Pæn, sød og rar pige, men for tynd til min smag og ikke en gentagelse værd for mig.

Er i til tynde piger, hvor 2 hænder næsten kan nå hele vejen rundt, så giv hende et kald.

Skrevet
Nybruger1 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har haft besøg af hende.

Forholdsvis nem kommunikation på Whatsapp

Hun ankom til mit hotelværelse som aftalt. 

Hendes incall/outcall pris er den samme, hvilket var én af årsager til, at valget valgt på hende.

Havde bestilt blow uden og Cim, hvilket begge er tillægsydelser. Jeg har synlige, ufarlige, talgknopper på penis, hvilket hun blev “bange” for, så ingen blow uden alligevel. På med gummi på en halvslatten diller og så blow herfra. For mig kræver det en hel del mere arbejde fra pigens side med gummi, før der kommer fylde i, men det lykkedes da.

ca. 20-25 minutters sex i forskellige stillinger og massage for resten.

Pæn, sød og rar pige, men for tynd til min smag og ikke en gentagelse værd for mig.

Er i til tynde piger, hvor 2 hænder næsten kan nå hele vejen rundt, så giv hende et kald.

Ja helt enig, alt for tynd! 

Men hun er meget flink og sød, dog føler jeg ikke at hun gøre det her af egen fri vilje, men kan tage fejl :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.