JayB 3 Skrevet 27. Januar, 2022 Hej drenge, Jeg er ny i det her game, men kigger midt på de forskellige højere-klasse GP’ere. Så hurtigt spørgsmål til dem som har besøgt begge kvinder - hvem og hvorfor foretrækker i af Matylda og Bambi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 27. Januar, 2022 Mangler desværre at besøge Bambi, men Matylda giver en super GFE-oplevelse til den frække side. No rush og gode badeforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 27. Januar, 2022 Hvis du er til high class, så kan jeg anbefale begge. Ingen grund til at fravælge den ene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 27. Januar, 2022 Foretrækker klart bambi virker vildt tændt, drivende våd, lidenskabelige tungekys Squirter en del hvis man er til det. Kemien med matylda var der ikke helt for mig, men det kan være noget individuelt, hun har mange gode anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Primitivo 38 Skrevet 28. Januar, 2022 Har været forbi Matylda. Hun er virkelig en sød person, der er på intet tidspunkt tale om hastværk. Meget GFE-agtig. Hun er ej heller typen som pludselig vil have ekstra betaling for det ene og det andet. Meget stille og rolig. Hvis du får kemi, vil det være en oplevelse du ikke vil glemme. Jeg kender dog ikke Bambi, har du et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matrim 6 Skrevet 28. Januar, 2022 Primitivo skrev, for 15 minutter siden: Har været forbi Matylda. Hun er virkelig en sød person, der er på intet tidspunkt tale om hastværk. Meget GFE-agtig. Hun er ej heller typen som pludselig vil have ekstra betaling for det ene og det andet. Meget stille og rolig. Hvis du får kemi, vil det være en oplevelse du ikke vil glemme. Jeg kender dog ikke Bambi, har du et link til hende? Kan ikke finde linket her på siden so linker lige til en anden: https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-24-1-to-28-1/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg