Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge,

Jeg er ny i det her game, men kigger midt på de forskellige højere-klasse GP’ere. 
Så hurtigt spørgsmål til dem som har besøgt begge kvinder - hvem og hvorfor foretrækker i af Matylda og Bambi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mangler desværre at besøge Bambi, men Matylda giver en super GFE-oplevelse til den frække side. No rush og gode badeforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sardo

Foretrækker klart bambi virker vildt tændt, drivende våd, lidenskabelige tungekys

Squirter en del hvis man er til det. 

Kemien med matylda var der ikke helt for mig, men det kan være noget individuelt, hun har mange gode anmeldelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi Matylda. Hun er virkelig en sød person, der er på intet tidspunkt tale om hastværk. Meget GFE-agtig. Hun er ej heller typen som pludselig vil have ekstra betaling for det ene og det andet. Meget stille og rolig. Hvis du får kemi, vil det være en oplevelse du ikke vil glemme. ;)

Jeg kender dog ikke Bambi, har du et link til hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Primitivo skrev, for 15 minutter siden:

Har været forbi Matylda. Hun er virkelig en sød person, der er på intet tidspunkt tale om hastværk. Meget GFE-agtig. Hun er ej heller typen som pludselig vil have ekstra betaling for det ene og det andet. Meget stille og rolig. Hvis du får kemi, vil det være en oplevelse du ikke vil glemme. ;)

Jeg kender dog ikke Bambi, har du et link til hende?

Kan ikke finde linket her på siden so linker lige til en anden: https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-24-1-to-28-1/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...