Hop til indhold

Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere 2 eller 3 gange haft aftale med hende, men når det kom til, at hun skulle give mig adressen, blev der larmende tavshed.

Skrevet

Er det ikke det samme sted som altid når det i Holstebro by de holder til. Der var lys på badeværelset da jeg cyklede på arbejde i morges 

Skrevet

Billederne er ikke hende men hun er lige så lækker i virkeligheden. Petite og fit med lidt tuscher og piercinger i brystvorterne. Jeg synes hun er super fræk og samtidig rigtig sød. Jeg var hos hende to gange sidste gang hun var her i november så nu skal jeg nok afsted igen. 

Skrevet

Jeg har samme oplevelse, hun er rigtig lækker, jeg forstår bare ikke hvorfor der er så mange, der bruger fake billeder(har tit oplevet det) specielt ikke når de selv er lækre.

Skrevet

Sød nok syntes jeg. Lidt bestemmende aktig øst europaer, men meget petit og ja sød ;)

Skrevet

Har hun mange tatoveringer? Ikke så vild med tatoveringer ! Foretrækker den naturlige smukke hud og tilhørende krop

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.