Hop til indhold

Aalborg - afslappende massage med happy ending

Featured Replies

Skrevet

En sen aften efter en alt for lang arbejdsdag fik jeg lyst til blot at slappe af og nyde at der bliver nusset over hele kroppen - det var præcis hvad jeg fik. 
En blid massage og til sidst en happy ending med hånden, så jeg afslappet i kroppen kunne afslutte dagen.

Kort om kvinden: serviceminded, positiv og snakkesalig på ganske fint engelsk. Det sidste billede kunne godt være af hende. Store bløde bryster og ikke så høj med gode former til både gården og gaden. Hun fortalte at hun kommer fra Italien og er i byen indtil start februar afhængig af hvordan forretningen går. 

Jeg havde en fin oplevelse der levede op til forventningerne  

https://annoncelight.dk/showad/335819 

Skrevet
Vestjyde skrev, for 2 timer siden:

Måtte du røre ved hende mens du fik afslutningen ?

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men fik bare lyst til at skrive, at jeg selv har det sådan når jeg får massage og lingammassage, at det er pirrende når man netop ikke må røre. Men der er vi sikkert forskellige :)

• 6 months later...
Skrevet

Hun nævner pris på 300 for mutual touch

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.