Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336007

Profilen ser lovende ud fra starten med BJ uden og flere stillinger. Intet af det skete udover man møder en pige der har en dårlig attitude og prøver at få en ud af rummet hurtigst muligt. Jeg fik betalt og regnede med en god oplevelse, men fik en oplevelse hvor hun kræver penge for at tage sin bh af, ekstra penge for at give bj uden som stod i opslaget og dårlig attitude hele vejen i gennem. Hun tjekkede flere gange for at om jeg var færdig selvom der kun var gået et par minutter. Jeg gik efter 10-15 minutter ca og måtte acceptere at det var 1000kr ud af vinduet. 

fraråder virkelig at lave en aftale med hende. 
1/10 oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Odenseguy skrev, for 11 minutter siden:

Profilen ser lovende ud fra starten med BJ uden og flere stillinger. Intet af det skete udover man møder en pige der har en dårlig attitude og prøver at få en ud af rummet hurtigst muligt. Jeg fik betalt og regnede med en god oplevelse, men fik en oplevelse hvor hun kræver penge for at tage sin bh af, ekstra penge for at give bj uden som stod i opslaget og dårlig attitude hele vejen i gennem. Hun tjekkede flere gange for at om jeg var færdig selvom der kun var gået et par minutter. Jeg gik efter 10-15 minutter ca og måtte acceptere at det var 1000kr ud af vinduet. 

1/10 oplevelse 

Dælme ellers en lækker kvinde da

Del dette indlæg

Link til indlæg
thaiissexy skrev, for 7 minutter siden:

Dælme ellers en lækker kvinde da

Det er hun også i virkeligheden men hun vil bare prøve at trække så mange penge ud af dig for så lidt arbejde som muligt. Go for it, hvis du har penge liggende du vil smide ud af vinduet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
smiley2121 skrev, for 2 timer siden:

nu er du ny bruger, gør ligesom mig, læs op her på eroguide gerne flere måneder/år tilbage, så slipper du for sådan en oplevelse :-)  

Ja, et ellers udmærket råd. Dog er Angela lige landet for 1½ uge siden, så hun har ikke oparbejdet så meget historik omkring sig selv endnu. Men ud fra ts, så lyder det da vist også til, at det når at stoppe, inden hun rigtigt får begyndt... Jeg har også tidligere haft en dårlig oplevelse med en GP fra Cuba. Dårlig attitude og ville have ekstra penge for, at jeg måtte røre hendes bryster mv. Ikke at jeg på nogen måde vil drage en konklusion, for det vil ikke være fair over for andre GP'er fra de områder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Odenseguy skrev, den 26.1.2022 at 22:39:

1/10 oplevelse 

de fleste sorte kvinder tager ekstra for at røre ved dem/bh af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...