Odenseguy 1 Skrevet 26. Januar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/336007 Profilen ser lovende ud fra starten med BJ uden og flere stillinger. Intet af det skete udover man møder en pige der har en dårlig attitude og prøver at få en ud af rummet hurtigst muligt. Jeg fik betalt og regnede med en god oplevelse, men fik en oplevelse hvor hun kræver penge for at tage sin bh af, ekstra penge for at give bj uden som stod i opslaget og dårlig attitude hele vejen i gennem. Hun tjekkede flere gange for at om jeg var færdig selvom der kun var gået et par minutter. Jeg gik efter 10-15 minutter ca og måtte acceptere at det var 1000kr ud af vinduet. fraråder virkelig at lave en aftale med hende. 1/10 oplevelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaiissexy 1 Skrevet 26. Januar, 2022 Odenseguy skrev, for 11 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/336007 Profilen ser lovende ud fra starten med BJ uden og flere stillinger. Intet af det skete udover man møder en pige der har en dårlig attitude og prøver at få en ud af rummet hurtigst muligt. Jeg fik betalt og regnede med en god oplevelse, men fik en oplevelse hvor hun kræver penge for at tage sin bh af, ekstra penge for at give bj uden som stod i opslaget og dårlig attitude hele vejen i gennem. Hun tjekkede flere gange for at om jeg var færdig selvom der kun var gået et par minutter. Jeg gik efter 10-15 minutter ca og måtte acceptere at det var 1000kr ud af vinduet. fraråder virkelig at lave en aftale med hende. 1/10 oplevelse Dælme ellers en lækker kvinde da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odenseguy 1 Skrevet 26. Januar, 2022 thaiissexy skrev, for 7 minutter siden: Dælme ellers en lækker kvinde da Det er hun også i virkeligheden men hun vil bare prøve at trække så mange penge ud af dig for så lidt arbejde som muligt. Go for it, hvis du har penge liggende du vil smide ud af vinduet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaiissexy 1 Skrevet 26. Januar, 2022 ud fra dit udsagn, så springer over ville blot sige at hun godt nok er en lækker sag at se på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smiley2121 34 Skrevet 27. Januar, 2022 nu er du ny bruger, gør ligesom mig, læs op her på eroguide gerne flere måneder/år tilbage, så slipper du for sådan en oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 27. Januar, 2022 smiley2121 skrev, for 2 timer siden: nu er du ny bruger, gør ligesom mig, læs op her på eroguide gerne flere måneder/år tilbage, så slipper du for sådan en oplevelse Ja, et ellers udmærket råd. Dog er Angela lige landet for 1½ uge siden, så hun har ikke oparbejdet så meget historik omkring sig selv endnu. Men ud fra ts, så lyder det da vist også til, at det når at stoppe, inden hun rigtigt får begyndt... Jeg har også tidligere haft en dårlig oplevelse med en GP fra Cuba. Dårlig attitude og ville have ekstra penge for, at jeg måtte røre hendes bryster mv. Ikke at jeg på nogen måde vil drage en konklusion, for det vil ikke være fair over for andre GP'er fra de områder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 28. Januar, 2022 Odenseguy skrev, den 26.1.2022 at 22:39: https://annoncelight.dk/showad/336007 Profilen ser lovende ud fra starten med BJ uden og flere stillinger. Intet af det skete udover man møder en pige der har en dårlig attitude og prøver at få en ud af rummet hurtigst muligt. Jeg fik betalt og regnede med en god oplevelse, men fik en oplevelse hvor hun kræver penge for at tage sin bh af, ekstra penge for at give bj uden som stod i opslaget og dårlig attitude hele vejen i gennem. Hun tjekkede flere gange for at om jeg var færdig selvom der kun var gået et par minutter. Jeg gik efter 10-15 minutter ca og måtte acceptere at det var 1000kr ud af vinduet. fraråder virkelig at lave en aftale med hende. 1/10 oplevelse de fleste sorte kvinder tager ekstra for at røre ved dem/bh af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 156 Skrevet 30. Januar, 2022 Tak for advarsel. Synd for dig og synd for hende. Med din advarsel slipper hun for det, som hun slet ikke bryder sig om. Hun lyder stakkels. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg