Hop til indhold
8000SD

Victoriacute - halv scam

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/Y.WdP_ALWp
 

Det er godt nok ved at være halv trist så ringe det site er blevet, endnu en der vil sælge billeder/video/scam, og så alligevel ikke, det handler hele tiden om overfør 200, så mødes vi i aften, overfør 200 så sender jeg billeder/video.

Efter meget overtalen sendte hun video (2, mega korte klip langt under 1min), og et par billeder uden ansigt, før pengene blev sendt, med lovning om flere, hun ser godt ud, men tvivler på det reelt er en dansker det er billede/video af tbh, så sikkert fake content, men hun sendte trods alt noget så der røg 200 på den konto, var egentlig mest interesseret i at mødes, som hun “går med til” men vil have 200 mere overført for at føle sig sikker, foreslår at mødes udenfor først hvis hun ikke var tryg ved at give den rigtige adresse før vi  lige havde set hinnanden an, men alt det der rent faktisk handlede om tryghed var hun ligeglad med, det var 200 mere for “tryghed” den hoppede jeg ikke på, så blev man ellers blokeret alle steder.

Så lad være med at overføre penge til reg 6695 (lunar bank, endnu rødt flag) konto nr xxxxxx26427, hvis hun skulle lave ny profil.

Kan også være jeg bare har været uheldig, så hvis nogen har været der, så sig endelig til, set herfra stinker det dog af scam.

Glæder mig sku til at tage til Thailand istedet for at spilde tid derinde, sitet var godt for 1-2år tilbage, som en avg dude, det er sikkert stadig fint til 10’erne og bad guys / de ekstra tålmodige / de gode til at skrive i uendeligheder / dem der har 15k eller mere at brænde af pr md.

Redigeret af 8000SD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...